Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die paar keer dat ik er was nooit iets van gemerkt.
Ben daar ook al eens geweest, idd niet echt vanzelfsprekend om te vinden, maar het zogenaamde meest anonieme systeem van kamerverhuur kom je op verschillende andere plaatsen ook tegen. Vroeger was dit het eigen systeem van de Carotels in Rumst en in Lubbeek (nadien ook in hun nieuwe vestiging in Kuurne), maar tegenwoordig hebben wel meer rdv hotels zo een automaat. Bv ook in het Limburgse Casa Blanca, in Hechtel-Eksel, werkt dit systeem al jaren.volgens mij de meest anonieme en beste kamerverhuur
Klopt niet hoor. Kom er regelmatig, zowel langs voor als via het weggetje erachter. Aan de voorkant is een poort die netjes opengaat met niet meer dan een druk op de knop.in Mol " love nest " heb je volgens mij de meest anonieme en beste kamerverhuur . het werkt met gewoon een geldautomaat ( 50 eur.) en er is geen interactie met eventuele eigenaars . voor 50 eur. een verblijf van 3 uur is volgens mij dan ook niet echt duur , en er is de meest discrete parking van uit de omgeving . . het enige nadeel is dat het verschrikkelijk moeilijk is om het weggetje te vinden dat naar de parking en inkom gaat , want het is gelegen achter een chinees restaurant , waarvan de eigenaars de oude toegangsweg hebben afgesloten . dus moet je via de achterliggende straat door een zandweggetje rijden .