rendez-vous hotelletjes

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Die tijd is wat voorbij, via dayuse heb je een normale hotelkamer.
H28 vind ik ook net en een goede prijs/kwaliteit, idem met carotel

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Een 'normale hotelkamer' valt meestal duurder uit. Voor een date met een dvp die je ook moet betalen, maakt dat de zaak soms net wat te duur voor velen. Er zijn nog wel degelijk een aantal 'goede' rdv hotelletjes (in België).

Maar het internet puilt natuurlijk uit van dames die zogezegd prive ontvangen, ook al zitten die vaak in bedenkelijke gehuurde kamers in gewone huizen of flats die lang niet aan de strenge regels voordoen waar rdv hotels moeten mee leven. Om een of andere reden trappen daar blijkbaar veel mannen in. Het circuit van de rondtrekkende dames die door organistaties regelmatig naar elders verplaatst worden en dus weinig belang hebben bij het opbouwen van een tevreden klantenkring.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
in Mol " love nest " heb je volgens mij de meest anonieme en beste kamerverhuur . het werkt met gewoon een geldautomaat ( 50 eur.) en er is geen interactie met eventuele eigenaars . voor 50 eur. een verblijf van 3 uur is volgens mij dan ook niet echt duur , en er is de meest discrete parking van uit de omgeving . . het enige nadeel is dat het verschrikkelijk moeilijk is om het weggetje te vinden dat naar de parking en inkom gaat , want het is gelegen achter een chinees restaurant , waarvan de eigenaars de oude toegangsweg hebben afgesloten . dus moet je via de achterliggende straat door een zandweggetje rijden .

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
volgens mij de meest anonieme en beste kamerverhuur
Ben daar ook al eens geweest, idd niet echt vanzelfsprekend om te vinden, maar het zogenaamde meest anonieme systeem van kamerverhuur kom je op verschillende andere plaatsen ook tegen. Vroeger was dit het eigen systeem van de Carotels in Rumst en in Lubbeek (nadien ook in hun nieuwe vestiging in Kuurne), maar tegenwoordig hebben wel meer rdv hotels zo een automaat. Bv ook in het Limburgse Casa Blanca, in Hechtel-Eksel, werkt dit systeem al jaren.

ou(we)daan

Snuffelaar
8 mrt 2024
19
10
Ik heb dat in Nederland nooit geweten, maar ik ben dan ook geen Nederlander. Ik ben een aantal keer met een Nederlandse meid uit de buurt van Sittard-Geleen gaan kameren in een rdv hotel, maar dat was dan wel terug over de landsgrens. Dame oppikken in NL en effe terug naar België. Wij gingen toen in La Dolce Vita langs de Rijksweg in Lanklaar. De dame beweerde dat men in Nederland haast geen typische rdv kamerverhuur had.

Cummiebare

Snuffelaar
9 dec 2021
9
4
Secretrooms al paar gebruikt en dat werkt prima, en anders gewoon een hotelletje ergens en als je klaar bent zeggen ik moet gaan, werk ... opgeroepen om ergens anders te moeten zijn

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
H28 is ook met een automaat maar prijs/kwaliteit is carotel top, alleen als het file aan de slagboom is, dan is het wel balen.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
in Mol " love nest " heb je volgens mij de meest anonieme en beste kamerverhuur . het werkt met gewoon een geldautomaat ( 50 eur.) en er is geen interactie met eventuele eigenaars . voor 50 eur. een verblijf van 3 uur is volgens mij dan ook niet echt duur , en er is de meest discrete parking van uit de omgeving . . het enige nadeel is dat het verschrikkelijk moeilijk is om het weggetje te vinden dat naar de parking en inkom gaat , want het is gelegen achter een chinees restaurant , waarvan de eigenaars de oude toegangsweg hebben afgesloten . dus moet je via de achterliggende straat door een zandweggetje rijden .
Klopt niet hoor. Kom er regelmatig, zowel langs voor als via het weggetje erachter. Aan de voorkant is een poort die netjes opengaat met niet meer dan een druk op de knop.

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Iemand nog tips rond Breda - Tilburg? Dame wil niet tot over de belgische grens komen nochtans hier veel makkelijker voor een kamer te regelen.

Terug
Naar boven