Rheinbach

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
https://www.fickpartys.net/erotikevent-sexparty/sg-parties-wet-wild-rheinbachnrw

28 april weer een sexparty in Rheinbach en ik ben erbij. Vooral de aanwezigheid van Elina Flower en Manoeshka stemt mij zeer tevree en deze organisatie acht ik betrouwbaarder als Creamparties waar constant aangekondigde dames niet op komen dagen en bij SG vaak ook voldoende gast-/koppels aanwezig en hun komst maakt het voor mij altijd extra spannend.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Wie hebben op de planning om morgen naar de party in Rheinbach te gaan?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
1775582366742.jpeg
Morgen (woensdag 8 april) is inderdaad een party in Rheinbach maar dan georganiseerd door Cream Partys. Dinsdag 28 april is ook een party in Rheinbach maar dan georganiseerd door Spermagames (SG) waar ik zelf ook naartoe ga.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Bij showgirls / gastvrouwen & stellen staan namen als Manoeshka, Isabella, Naomi, Suutje, Blondes Luder dus zeg het maar?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo Allemaal,

door omstandigheden heb ik creamparty in rheinbach niet gered.

was iemand van ons wel aanwezig ??

hoe was het ?? en vooral bedankt voor eidere reactie

Bakker

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Is inderdaad Kate, al een paar keer aangekondigd geloof ik, maar tot op heden heb ik geen ervaringen voorbij zien komen.

Zie haar ook eerder aangekondigd zijn op maandag 27 april (wellicht de "pas over een maand" uit deze link), maar dat feestje is veel verder weg (Heidesheim).
Zou dat gewaagd hebben ware het niet dat ik dan al andere plannen heb, maar 1 mei is misschien wel mogelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik was er vroeg bij vanochtend en moest zodoende nog even wachten. Buiten bij de ingang stonden Dacada en wat personeel. Om 11 uur ging ik als eerste naar binnen. Afgerekend en een hiv test gedaan. Een beetje zoekende want ik ben hier nog nooit geweest. Ruimte kledinglockers prima en ook de lockers voldoende groot. Helaas maar 1 douche en das wat weinig. De ruimtes zijn niet echt gezellig als ik de vergelijking trek met Wulfrath want de ruimtes zijn best groot en hoog en dat maakt het niet echt knus. Eten lag niet klaar maar kreeg je aan de bar en het was een klein bord erwtensoep met wat worst erin en een beetje brood erbij dus zeker niet zo uitgebreid als destijds in Wulfrath.

Wulfrath vond ik altijd wel leuk met al die spannende, kleine ruimtes en ik had al eens vernomen dat Wulfrath wel eens een comeback zou kunnen gaan maken dus ik vroeg Dacada erover en ik hoorde haar duidelijk zeggen dat Wulfrath in juli weer van start gaat op dezelfde lokatie dus dat is het goede nieuws.

SG in Wulfrath heb ik bijna altijd met veel plezier bezocht want genoeg dames en dus actie maar dat viel hier behoorlijk tegen want er waren periodes dat er niks werd ondernomen en mannen maar wat doelloos rondliepen.

Elina Flower zag er weer geweldig sexy uit en je ziet dat ze er gewoon plezier in heeft. Ik heb haar vlot genomen maar de tube glijmiddel had ze al in de hand want ze weet dat ik geen kleine jongen ben maar echt nodig vind ik het niet want haar kutje is zeker niet strak. Ik weet dat ze ook zoent dus tijdens het neuken met zoenen erbij is zeker opwindend. Volspuiten was geen probleem en ze maakt ook van die lekkere seksgeluidjes. Ze liet zich trouwens ook anaal nemen want heb er goed op gelet. Liever zie ik dit niet gebeuren want het geeft toch extra risico om wat op te lopen. Elina had aan belangstelling geen gebrek en ze lag vaak op haar rug met de benen omhoog en gespreid en haar high heels had ze gewoon aan en dat vind ik wel geil om te zien net als haar kutje overigens dat droop van de sperma als een gast haar weer had volgespoten. Heb ook met Elina gesproken over wat zaken en zelfs het hotel waar ik altijd in verblijf in Duisburg wilde ze van me weten.

Manoeschka is ook een hele leuke blondine en ik wist helemaal niet dat ze NL sprak maar wel met een Vlaams accent. Een geile dame die me wel zag zitten. Ze sloeg ook geile taal uit. Heb haar tweemaal geneukt en de eerste keer lukte niet want het was te snel na Elina en de tweede maal was het wat te druk om haar heen en had ik niet genoeg ruimte dus klaarkomen lukte niet en ze smeekte me om haar geweldig vol te spuiten maar helaas.

Isabella zag er ook niet verkeerd uit maar neuken ging met condoom en daar word ik niet geil van dus geen Isabella.

Naomi was volgens mij een donkere slanke dame maar helemaal niet mijn type. Maakte al kennis met haar bij de kledinglockers en ze zei mij te kennen maar ik herkende haar totaal niet.

De opkomst van gastdames en -paren was teleurstellend. Ik had er veel meer van verwacht. 2 dames zag ik wel zitten en allebei in het zwart gekleed. Een dame was wat ouder maar ik vond haar een aantrekkelijk lichaam hebben maar tot mijn aanwezigheid heb ik haar niet in actie gezien net als een wat jongere dame met goede tieten en netkousen aan maar ook zij deed niets dus kon er alleen maar verlekkerd naar zitten kijken. Zag haar op een gegeven moment aangekleed en al de lokatie verlaten. Erg jammer want de opkomst van dames was al onder de maat en dan doen twee dames helemaal niets om onze hobby ten uitvoer te laten brengen.

Dan was er nog een wat oudere best stevige dame met de nodige tattoos en ze droeg een bril welke ik beslist wel aantrekkelijk vond maar ze werd meestentijds opgeeist door haar partner dus het was meer kijken hoe hij met haar bezig was en af en toe konden anderen toch met haar neuken maar zeker niet lang.

Nog een poosje met 2 Duitsers gesproken en hun uiteraard ook de openstelling van Wulfrath in juli medegedeeld.

Iets voor 16 uur vertrokken want als je met OV reist moet je alles plannen want vanuit Rheinbach is de frequentie van bus en trein zeker niet optimaal.

Terug
Naar boven