Roos en Elly - Vaassen (trio)

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Omg, mochten ze me er voor betalen zou ik er zelfs niet naartoe gaan :mrgreen:

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Hahahaha.... :lol:

Man man man

Toch niet te geloven :shock:

Voor dit wordt geld gevraagd?

Echt?

Ga nog liever met mijn grote Duitse herder(teef) vrijen...

A

Anonymous

Guest
Een tijdje terug bij Roos op een gangbang geweest voor 60 euro met nog een chick van begin 30 die echt wel lekker was (deed ook door). Alles bare, intern doneren geen probleem. De gsngbang was gemoedelijk in huiselijke sfeer. Misschien iets te krap qua ruimte. Maar voor het geld echt een goede geile avond gehad. Roos is inmiddels een stuk lichter dan op de foto dankzij maagverkleining. Wel wat hangend vet/huid dus moet wel je ding zijn maar ik vind het wel geil zo'n rijp sletje helemaal afneuken, laten squirten en als dank reep throat gepijpt worden. Mocht niet in haar gezicht klaarkomen was jammer maar bij die andere wel. Maar omdat de topic over roos gaat, bare was fijn, kunt haar diep en hart neuken in verschillende standjes. Klaarkomen intern wel, niet in gezicht of mond. Ook geen anaal. GB gaat de vaker doen maar dan in bungalow oid en niet in rijtjeshuis 😄

lanc54

Toogplakker
25 jul 2022
27
9
Elly is behoorlijk afgevallen ,en had laats nog adv op kinky staan woont nu in Den Haag
En roos is niet meer actief

lanc54

Toogplakker
25 jul 2022
27
9
Elly is behoorlijk afgevallen ,en had laats nog adv op kinky staan woont nu in Den Haag
En roos is niet meer actief

Bijlagen

• 71E3EE81-E769-410D-98DB-EA04CF8F7CBA.jpeg
    71E3EE81-E769-410D-98DB-EA04CF8F7CBA.jpeg
    72 KB · Weergaven: 391
Terug
Naar boven