rosse Debby uit Glasgow, de plaag van het apartementsblok

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
In 2005 was ik met vakantie in Schotland. Op mijn programma stond een ganse dag in Glasgow, om het Science Centre te bezoeken. De avond van mijn aankomst deed ik een toertje in de tippelbuurt tussen het Centraal Station en de rivier Clyde. Mijn oog viel op een roodharige schoonheid, die bleek Debby te heten. Ze nam mij mee naar een grasveldje tussen twee huizen, waar hopen zwerfvuil lagen. Ze zei dat ze me eerst zou pijpen zonder condoom en daarna neuken met. Ze zei dit op zo'n toon dat ik vermoedde dat nzc ook wel zou kunnen, maar ik drong niet aan. Ze ging nogal enthoesiast tekeer, liet me onder haar bloes aan haar borsten friemelen en bewoog goed heen en weer bij het pijpen. Dan ging het condoom erover en begonnen we eraan. Het viel echter niet mee om te neuken gehurkt tussen de hopen vuilnis. En een auto die traag voorbij reed en met zijn felle koplampen het grasveldje deed baden in het licht bracht me uit mijn concentratie. Zo kwam het dat ik moest opgeven zonder te zijn klaargekomen. Debby zei dat we bij een andere gelegenheid beter naar haar apartement konden gaan, daar zouden we comfortabel in een bed kunnen liggen.

Op weg naar mijn hotel merkte ik dat ik nog "goesting" had en ik keerde terug. Ik viel op een oosteuropese dame met lang bruin haar. Ze nam me mee naar een ondergrondse ruimte in de buurt van een hotel, daar was de kans om betrapt te worden kleiner. Ze vroeg me om mijn anorak op de grond te leggen als matras. Ik bleek evenwel wel nog "goesting" te hebben maar geen "pit" meer en ik slaagde er niet eens in om haar te penetreren. De dame werd al snel erg ongeduldig en dus gaf ik op. Terug in mijn hotel merkte ik dat mijn portemonnee (die in de zak van mijn anorak gezeten had) verdwenen was. De :cry: :cry: :cry: ervaring werd daarna nog compleet gemaakt toen ik ging pissen en merkte dat ik vergeten was het condoom uit te trekken...

De volgende avond was mijn laatste in Glasgow en ik ging nog even een toertje doen, evenwel zonder veel hoop dat ik nog iets leuks zou beleven. Dan zag ik Debby verderop in de straat, mijn geluk kon niet op, ik haalde haar in, zei dat ik het zag zitten om mee naar haar apartement te gaan, en vroeg of nzc kon. Het kon. "You want it without protection ?!", zei ze. We gingen met een taxi naar een apartementsblok op wandelafstand van het Bus Station. Aan de deur activeerde Debby een parlofoon en had een geanimeerd gesprek, dat ik niet kon verstaan. Ik vroeg wat er aan de hand was. "I got reported", zei ze. Bleek dat haar medebewoners hadden geklaagd dat ze mannen ontving en men had haar magneetkaart in beslag genomen zo dat ze alleen binnen kon door langs de portier te passeren. Ik vroeg mij af hoe het nu verder moest en begon mij al serieus te ergeren. Maar dan kwam er een arabische vrouw aan, gevolgd door een sliert kinderen. Ze ging binnen met haar magneetkaart, wij slipten er achteraan naar binnen, de vrouw besteedde geen aandacht aan ons... Eens in de kamer bleek Debby niet zo veel enthoesiasme meer aan de dag te leggen. Ze had niet veel zin om al haar kleren uit te doen, maar deed het dan toch, op haar zwarte nylon kousen na. Ze scheen er op uit te zijn om het zo snel mogelijk af te werken, ze gaf me geen kans op een voorspel, bracht al pijpend mijn lul in gereedheid en liet me op haar kruipen. Na enige tijd zei ze met een zo uitnodigend mogelijk klinkende stem "Come in me, Guy" en bleef dit af en toe herhalen. De sex was niet speciaal denderend, maar ik keek naar haar haar, dat in de fel verlichte kamer nu schitterde als koperdraad, ik luisterde naar haar peptalk en ik bedacht bij mezelf dat het wel leuk was om verboden vuile manieren te doen met rosse Debby, de plaag van het apartementsblok. Uiteindelijk werd ik opgewonden en kwam inderdaad lekker klaar in haar. Voor ik vertrok legde ze mij de weg uit naar het Bus Station. Ik nam evenwel geen bus maar wandelde terug naar mijn hotel ; dat duurde meer dan een halfuur en onderweg zat ik al na te genieten van de ervaring. De "actie" zelf stelde eigenlijk niet veel voor maar het hele avontuur errond daarentegen vind ik zo hilarisch dat ik nog moet glunderen van pret telkens als ik er aan terug denk.

Terug
Naar boven