Sa-Sa of Za-Za Chinese met grote tieten

geile_peter

Toogplakker
21 jun 2015
27
18
Een aantal jaren geleden ben ik in de wagenstraat in Den Haag geweest bij een massage salon en heb daar ene Sa-Sa heerlijk bare geneukt. Het is een chinese met grote tieten. Ze masseerde niet zo goed, maar maakte het goed door zich bereidwillig op de massagetafel te laten nemen. Ik heb daar op een oude versie van dit forum over verhaald. Deze salon is destijds gesloten. Nadien heb ik een verzoek op het forum gedaan waar ze was gebleven. Ze zou toen naar een salon gegaan zijn aan de stille Veerkade vlakbij de Doublet. Toen ik eenmaal tijd had om daar heen te gaan bleek dat adres "ook al" gesloten te zijn. Heeft iemand informatie over waar ze nu werkzaam is. Vanwege de gevoeligheid van het onderwerp bij "massage" kan dit beter een pm zijn of misschien nog handiger alleen aangeven op deze site dat je het weet, zodat ik en andere geïnteresseerden hier via een pm op kunnen reageren om het adres te vragen.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Goede herinneringen aan haar. Voor een Chinese meid echt hele grote tieten! Liet zich gewillig volspuiten en moest moeite doen om niet te hard te kreunen :D helaas haar uit het oog verloren

Terug
Naar boven