Saadia - Rotterdam

Matt29

Snuffelaar
16 okt 2018
16
0
Goedemiddag, allemaal.

weet iemand misschien of Dewi/Saadia nog afspreekt? en hoe je in contact kan komen met haar?
Of is ze volledig mee gestopt.

Alvast bedankt

Met vriendlijke groet

Matt29

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Grote kans dat ze weg is, waar dan ook.
Bijna een jaar niks meer over gehoord.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Even kijken wat de reacties zijn maar ze is weer begonnen.
Weliswaar onder een andere naam.
En ze is in der doen en laten niets veranderd dus ik heb gepast.
Maar een enkeling uit mijn KIk groepen zijn wel geweest.

En nee ze heeft wederom geen Adje staan maar zoekt op een andere manier weer haar weg.
Ze zei dat ze al haar contacten kwijt is want nieuw telefoonnummer en ook via Kik een andere naam heeft.

Groet,
LD🙃

https://www.nzcforum.com/threads/de...-vh-rotterdam-breda.10938/page-17#post-164304

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Ja, ik vond het altijd een lekkere en lieve dame. Tja, als het geld op is, dan zoeken velen toch weer dezelfde uitweg
Ik wens haar veel sukses, de lieve meid 👍

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ook niet handig steeds een nieuw telefoonnummer maar daar zal ze wel een reden voor hebben maar het maakt er voor haar niet makkelijker op klantjes te behouden en te krijgen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Oké is ze alleen nog op kik te contacteren? Of is ze ergens anders te benaderen? Of is het kik groepje van lekker ding exclusief die haar neukt? Zo ja dan hoeft ze hier niet gedeeld te worden, zo nee dan contactinfo

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
O Nee hoor, ze is zekers niet exclusief voor mijn KIk groepen.
Dat denken jullie wel vaker.
Onverwachts had ik vorige week contact met der.
Leek goed te gaan maar ze viel weer in herhaling qua doen en laten en daar had ik snel weer genoeg van.
Toen heb ik maar weer snel afscheid genomen van haar en geblokt.

Fijne avond verder.
LD.😀

P.s. wel geinig,. Robbie die mij na jaren plots weer Kikt en bood zijn excuses aan voor wat ie mij o.a. heeft uitgemaakt.
Maakt mij verder niet uit.
Misschien hoopte ie haar contact gegevens te krijgen. Maar daar vroeg ie niet om.

Enne, ze zat destijds ook hier op het forum. Ze meldt zich vanzelf wel als de nood hoog is.
En zoals ze nog op de valreep zei, zit ze binnenkort in België. Dus onze vriendelijke zuiderburen veel jolijt met haar.

En @Zonder moeite, je praat nogal in gebiedende wijs. Een alsjeblieft er achter schrijven zou je sieren.
Zoiets als met vliegen en stroop... Daar bereik je veel meer mee.

Laatst bewerkt:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@lekker ding

Lieverd ik hoef niet in je kik groepje lieve schat en het was in algemene zijn niet aan jouw gericht poepie van me

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Je leert snel.

Maar dit alles zal wel snel verwijderd worden want in een andere Topic worden ook al teksten verwijderd.
Krijg alweer langzaam spijt dat ik die 2 Duitse clubs heb gerecenseerd.
Nu maar weer afwachten of ik weer een ban krijg voor een periode.

Welterusten,
LD🥱

Terug
Naar boven