julien courbes
Toogplakker
- 23 apr 2016
- 134
- 35
Ze heeft geen topic op youppie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
julien courbes zei:Ze heeft geen topic op youppie
julien courbes zei:Ze heeft geen topic op youppie
Leoncino59 zei:Ze is erg hygiënisch
Leoncino59 zei:Wat is al die onzin over Sabrina? Het lijkt duidelijk alsof iemand probeert haar goede naam in diskrediet te brengen. Ik bezoek Sabrina al vele jaren regelmatig, waaronder 4 bezoeken in de afgelopen 5 weken. Als al deze denigrerende opmerkingen waar waren, dan had ik ze natuurlijk zelf meegemaakt en zou ik niet meer naar haar toe gaan. Ik heb haar altijd schoon, professioneel en geweldig gevonden om te bezoeken. Het klinkt mij in de oren alsof deze mensen die praten over syfilis en chlamydia een soort agenda hebben om haar zaken te verpesten, en ik kan niet begrijpen waarom iemand dat zou willen doen.
Leoncino59 zei:Ik bezoek Sabrina regelmatig en ik weet dat al dat gepraat over haar hiv-positieve onzin is. Ze is erg hygiënisch en zou nooit iemands gezondheid in gevaar brengen. Ik vermoed dat deze schadelijke berichten zijn geplaatst door een andere sekswerker die in dezelfde straat woonde als Sabrina, bekend als Helena, of misschien door iemand anders namens haar. Helena is een hele lelijke, dikke Marokkaanse vrouw die veel problemen veroorzaakte met iedereen in de buurt. Ze is erg jaloers op Sabrina en stuurde haar onlangs dreigende sms'jes. Deze vrouw is inmiddels uit haar huis gezet, maar het lijkt erop dat ze nog steeds Sabrina's goede reputatie probeert te schaden. Mijn advies zou zijn... wees slim en geloof niet alles wat je leest.