Sabrina (vh Carmen, Rebeka, Sabina) - Rotterdam (vh Amersfoort, Leerdam)

Voormalig lid 1034

Toogplakker
19 jun 2015
81
9
Gisteren bij Sabrina langsgegaan. Ze is mooi zwanger, een klein dametje met een bol buikje. Ze is nu 21 weken ver en snel buiten adem. Nog steeds een beetje verbijsterd geloof ik, maar ze is er erg blij mee, na 6 jaar proberen zonder succes.

We hebben voorzichtig geneukt, rustig en met cd. Ze is zo krap (nog) dat met of zonder niet eens veel uitmaakt. Het is een lief vrouwtje dat je meer gunt dan mannen plezieren in een onderhuurkamertje in een rijtjeshuis. Het besef dat ik dat zelf mede in stand hou is wel een beetje een reality check. Ik hoop dat het goed komt met 'r en met haar kindje.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Ik ken haar verder (nog) niet en wie weet stopt ze er wel mee na haar zwangerschap, maar.... haar advertentie staat er nog steeds dus lijkt het erop dat e nog actief is, denk dat het nu met Corona wel beter is als ze er voorlopig maar mee stopt, gezondheid van haar en het kindje is toch veel belangrijker als het ontvangen van "ons" in deze tijd.

Groet,
R

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Tja, dame heeft geen goede papieren en is ook niet verzekerd.
Ze zal toch ergens mee geld moeten zien binnen te krijgen.
Dus veel keus heeft ze niet.
Die rare man van haar heeft ook maar af en toe een baantje en is ook niet de slimste.
Dus daar hoeft ze het ook niet van te hebben helaas. Best zielig eigenlijk....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze kan naar archief, dame heeft inmiddels een kindje en is terug
naar Bulgarije gegaan.
Had hier geen papieren en een vriendje die niet echt goed voor haar was.
Dubbel gevoel: was een lieve meid en ik had altijd goed bij haar.
Hoop dat ze het daar gaat redden, in ieder geval heeft ze familie daar.

Renn

Snuffelaar
27 jun 2020
1
0
Volgens mij is ze weer terug. Haar advertentie staat weer op Kinky.nl en haar locatie veranderde van Zeist naar Nieuwegein.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat was maar eenmalig, ze is echt gestopt nu.
Kreeg een appje van haar dat ze nu echt gestopt is met dit werk.
Maar.....je weet natuurlijk nooit voor hoelang dat zo is.
Maar niettemin, voor nu dus echt gestopt.
Jammer, ik vond haar altijd leuke eerlijke meid.

A

Anonymous

Guest
Hopelijk heeft ze dan wel een studie gedaan en krijgt ze geen Wajong of weet ik hoe al die uitkeringen heten of heeft ze een rijk en lief vriendje, want anders is ze ooit op een dag toch weer terug kan ik je voorspellen!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik ben daar ook bang voor.
Haar huidige vriend waar ze ook het kindje van heeft is in ieder geval niet rijk en is
ook niet echt slim, eerder een lompe l*l maar goed, zij doet het ermee.
Denk dus dat ze ooit wel weer komt bovendrijven hier al gun ik haar oprecht een beter bestaan.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik kreeg een appje van haar, ze is eigenlijk gestopt maar ja....geld hè....
Dus ik mocht haar komen opzoeken, eerst op een terrein met huisjes in Doorn,
later in haar appartementje in Nieuwegein.
Heel soms werkt ze ook in een club in Nieuwegein.
Daar kan ze beslist geen bare doen want erg strenge controle daar (oa op wasgoed en lakens!)
Maar bij haar gewoon lekker alles zc gedaan.
Het zal mij niet verbazen als ze andere klanten waar ze het nummer van heeft ook benadert.
Van mij alleen kan ze niet leven lijkt mij.
Ik kan geen contactgegevens plaatsen want dat wil ze beslist niet.
Eens zien of anderen ook bericht hebben gehad en nu kunnen afspreken.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Wel jammer dat daar geen contact mee te krijgen meer is, ik had haar op mijn lijstje staan maar ja als je te lang wacht. Misschien beter voor haar als ze zich niet meer voor iedereen aan bied. Pech voor mij maar niet het einde van de wereld :)

Grtz,
R.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze heeft wat problemen nu helaas: vriend van haar heeft problemen en is even weg.
Ze kan huur nu niet betalen en is nu bij haar zus in Rotterdam, nee, ik noem geen adres o.i.d.
Ze wil ook dit werk niet echt meer doen, maar ja, geld gebrek nekt haar.
Dus ze heeft mij, als oude vaste klant een berichtje gestuurd.
Dat hebben misschien meer oude bekenden gekregen, zal best wel denk ik.
Maar geen advertentie meer en zeker geen lopende band werk meer.
Dat kan ze ook niet met de kleine erbij, ze zorgt daar echt wel goed voor viel me op.
Dus ja, ik had geluk en heb haar opgehaald en lekker bij mij thuis weer van haar genoten.
Daarna haar weer terug gebracht.
Ik vind haar leuke dame en al is het zielig, blij dat ik haar weer mocht neuken want dat is best
lekker met haar.

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
HI,

Die ad kan wel oud zijn maar is wel recent weer online gezet kijk maar naar de datum.

Grtz.
R.

Terug
Naar boven