Timbo
Ervaringsdeskundige
- 21 aug 2015
- 551
- 187
Nadat im gisteren in leverkussen was weggelopen naar salome gereden . Op de site zag ik al dat er al wat veranderingen waren . Een gratis buffet en de liefhebbers kunnen om een fles bier vragen . Deze nam ik voorheen altijd als zelf mee of Haalde er een bij de Shelly om de hoek. Het buffet is links van de ontvangstbalie en stelde niet veel voor . Wat Frankfurter worst en kippensoep. Voorheen bestelde ik altijd pizza met de dames mee. De vrijgekomen banken die eerst stonden waar het buffet nu staat staan allemaal nu in de ruimte achter de ontvangstbalie . Ik begreep van de dames dat er ook moesten zitten om zo de actie te concentreren . Gevolg is dat net als andere clubs de dames op de bank hangen terwijl ze voorheen rondlopen en er in het bar gedeelte meer interactie is. Helaas was Barbara vrij wat ik altijd eem tip gastvrouw vind hetgeen ook wel waarschijnlijk effect had op de sfeer . Tevens ging ik voorheen altijd overdag en kwam nu pas in de avond aan . Ook werd er veel Turkse Bulgaarse muziek gedraaid in plaats van de 80s en 90s overdag . Er waren een aantal dames op vakantie en een aantal nieuwe dames bij gekomen. Effi de massagedame was er ook dus heb nog na de sa,una een Lekkere massage genomen . Na de massage op de bank beland bij een voor mij nieuwe dame die Helaas geen duits sprak . Maar kon het niet laten een dikke jonge meid van 20 . Helaas was neuzen op de de kamer wel met condoom maar het lukte me bij haar zonder problemen het condoom vo, te spuiten. . Bij niet alle dames gaan dus bare net als voorheen. Het is dus niet standaard en je zou onderling moeten overleggen. Na middernacht weer terug naar huis gereden., en de club was nog geopend . Dus voor degene die in de avond willen. Gaan eem goede optie. Ach met een hapje eten en een gratis bier kan je er voor een tientje entree er geen. Buil aan vallen .