Sam ( Sammeke ) - Antwerpen

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Waarom archief?
Er moet niet gezeurd worden in dit topic maar Archief is ZEER GEVAAR!

Sam probeerd nog te werken zonder condoom terwijl ze besmet is!
Dit zou op alle fora op de homepage moeten staan!

Dit forum zou dat ZEKER daar ook moeten hebben staan!!!!

Noorman

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Triest hoe het met Sammeke is afgelopen...ook ik was lid van haar forum.

Heb haar jaren geleden nog ontmoet (met haar zoontje), toen ik haar boek wilde aanschaffen.Wat gegeten in een restsurant en veel gesproken/gekletst...Scales to Phises, heette dat boek of zo.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Zij was toentertijd een van mijn eerste bare ervaring met een prostituée. Ik denk al zeker 14/15jaar geleden.

4fun

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Volgens het laatste wat ik er maanden geleden heb van vernomen bestaat de kans dat ze naar de "eeuwige jachtvelden" is :roll:

boessad

Snuffelaar
13 feb 2021
2
0
Petergust zei:
Volgens het laatste wat ik er maanden geleden heb van vernomen bestaat de kans dat ze naar de "eeuwige jachtvelden" is :roll:

Hoe betrouwbaar is deze informatie of wat/wie is je bron om te veronderstellen dat ze overleden zou zijn ?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Voor wat ze waard is, ik heb het van horen zeggen, van 1 medelid, en ook van een concurrente, maar of het waar is......

2wheelman

Toogplakker
22 dec 2015
29
0
Hoe betrouwbaar is deze informatie of wat/wie is je bron om te veronderstellen dat ze overleden zou zijn ?

Nogal een pretentieuze manier van reageren op een gewaardeerd forumlid als Petergust die doorgaans betrouwbare informatie op het forum loslaat...

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Mijn info is gebaseerd op volgende zaken:

1- Ze is HIV besmet
2- Ze had al AIDS (dus effectief ziek)
3- Ze liet zich niet behandelen (wegens diverse redenen)

Dus de kans is inderdaad zeer groot dat ze niet meer onder ons is.

Ik heb deze info echter niet uit eerste hand, maar elke punt heb ik wel via verschillende bronnen vernomen.
Er waren bronnen bij die haar kenden (als klant maar ook mensen die haar niet kenden, of maar zelden met haar contact hadden.

Ik kwam (door Corona is dat zeer beperkt) op veel plekken, en ken veel "wandelaars" zowel zij die NZC als NMC doen.

Er is inderdaad veel "cafépraat" bij, maar als hetzelfde punt regelmatig opduikt, is de kans groter dat het ook juist is.

Maar het natuurlijk geen zekerheid.

We houden dat in het hoog natuurlijk.

Zelf heb ik NOOIT een date gehad met haar, zeg maar dat het er nooit is van gekomen, plots was haar site weg.... en een tijd later zij ook.

Groeten
PG

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Volgens mij is er ooit een reportage van haar geweest bij Jambers maar kan er niks meer over terug vinden. Was nog wel in de "goede" tijd zeg maar.

4fun

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Er was een reportage met haar, niet over haar, ik denk in Pano op VRT,
Het ging over prostitutie en zij kwam er ook in.

Zeer zeker
Dacht op VRT, maar ben niet zeker.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Wanneer was dat ?

Ik weet wel dat, maar dat was al meer dan 20 jaar geleden, er in het tijdschrift Panorama (niet het nederlandse, het belgische, dat ondertussen herdoopt is tot P-magazine) er ooit een reeks artikelen was over prostitutie. Eén aflevering heette "sex zonder condoom" en ging vooral over haar. Ik ging op het Internet zoeken naar meer info over Sammeke en zo ontdekte ik de eerste versie van dit forum (we zitten ondertussen al aan de 5de).

Terug
Naar boven