Samantha/Azula - Den Bosch

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
samantha/ azula, zij ontving in den bosch, wie weet waar zij nu ontvangt

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
iemand nog iets van subje samantha/ azula vernomen, ontving in den bosch

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
lees nou net het hele verhaal, had ik nooit achter haar gezocht, kwam er graag, was altijd een geil feestje

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Even zoeken op samantha en de topic van samantha den bosch openen, daar wordt het wat duidelijker.

Hooked

A

Anonymous

Guest
hkl zei:
lees nou net het hele verhaal, had ik nooit achter haar gezocht, kwam er graag, was altijd een geil feestje

Nou mij verbaast het niks! Ben enkele keren bij haar geweest en dat was best goed allemaal tot de laatste keer..... Was toen een jaar of 3 geleden bij haar en had haar al wat extra gegeven omdat de date wat langer duurde maar daarna wilde ze nog meer en dat weigerde ik. Ze liet toen plotseling een pistool zien die ze onder het bed vandaan haalde waarna ik mijn kleren aangetrokken heb en rustig ben weggelopen en nooit meer iets van me heb laten horen. Met dat soort lui wil ik niks van doen hebben! :oops:

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
dat ze een pistool had wist ik, heeft ze mij wel eens laten zien, was voor haar eigen veiligheid zei ze, ze is toen ze in schaarsbergen zat een keer overvallen, diegene heeft toen een hoop cash meegenomen

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Kan aan mij liggen maar vind het een beetje vreemd dat jullie dat nu pas melden.

Hooked

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
wat vindt je vreemd dan? dat ze een pistool had, was voor haar eigen veiligheid. ze liep er niet mee te koop. ken haar persoonlijk er goed vandaar dat ik dit wist

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik ben jaren geleden een paar keer bij haar thuis geweest in Almere. En ze was echt voor veel in. Gigantisch heerlijk gepijpt. Dat kon ze wel , maar dr ook op de bank voorover gezet. Broek van dr kont en keihard in dr kontje geneukt. Het andere gaatje kon toen nog niet haha. Waren nog wel dates waar ik nog weleens aan terug denk. Maar wel apart dat ze dit aandurfde om dit misdrijf aan mee te doen. Niet achter haar gezocht

Terug
Naar boven