Samantha - Den Bosch

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/samantha-subje_7554184
Deze dame heel lang geleden een keer geneukt zonder condoom en volgespoten in haar mondje
Was toen nog in Epe ergens in zo'n stacaravan achtig iets.
ze adverteerde er niet mee, maar nu dus wel al een tijdje.

Het was destijds een absolute junk, maar ik was zo godsvergeten geil dat ik wel moest.
Ik had zink tabletten, en had al minstens een week niet gespoten dus jullie weten vast hoe dan de gemoedstoestand was.

Uiteindelijk niet haar kutje volgespoten maar haar mond, dit slikte ze niet door maar spuugde het uit in de gootsteen.
Grappige eraan was dat het zoveel zaad was dat het langs haar mondhoeken eruit liep terwijl ze naar de gootsteen holde :lol:

Destijds lekker zitten afdingen, dat werkt vaak wel weer bij junks... en € 80, - betaald voor een vluggertje

Hoe de zaken er nu voorstaan kan ik jullie niet vertellen, noch heb ik de intentie om daar nu nog achter te komen.

Bijlagen

• Schermafdruk 2021-02-10 14.35.02.png
    Schermafdruk 2021-02-10 14.35.02.png
    490,5 KB · Weergaven: 4.080
  • Schermafdruk 2021-02-10 14.35.09.png
    Schermafdruk 2021-02-10 14.35.09.png
    557,4 KB · Weergaven: 4.080
  • Schermafdruk 2021-02-10 14.35.12.png
    Schermafdruk 2021-02-10 14.35.12.png
    252,4 KB · Weergaven: 4.132
A

Anonymous

Guest
Ik ben er ongeveer 3 jaar geleden ook 2 keer geweest in Arnhem en het was inderdaad echt een junk. Redelijk gezichtje, slank, maar geen kont en geen tieten. De seks was inderdaad wel degelijk bloedje geil. Ze is super onderdanig en ik spoot en piste haar smoel vol wat ze allemaal doorslikte en ik ramde haar reet helemaal stuk. Het was met condoom, maar dat scheurde natuurlijk door al dat bruut geweld en daar deed ze niet moeilijk over toen haar reet vol zaad zat hahaha.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ehm Marius13, ben bang dat ik je niet volg kerel

Ik lees nergens minachting in mijn verhaal, alleen feiten.

Heb ik ongemerkt op je vast contactje getrapt ofzo?

Lekker tongetje

Toogplakker
8 feb 2019
170
135
Was dit ze want dan was ze vroeger een jongetje

Bijlagen

• Screenshot_20210210-163305_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20210210-163305_Samsung Internet.jpg
    564,8 KB · Weergaven: 3.993

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Hmm niks van gemerkt :lol:

Misschien mijn zoekgebied maar eens wat uitbreiden dan als ze allemaal z'n kutje hebben

A

Anonymous

Guest
Haha ja dat vindt ze lekker, een beetje het hardhandige, keel dichtknijpen, klappen in haar gezicht, op haar spugen etc. Uiteraard altijd met respect, maar dat is logisch. Nee, ze is geen jongen geweest. Heb haar ook een beetje privé leren kennen, haar op FB, Insta etc. gehad en daarom veel van het verleden gezien, een jongen is ze allerminst geweest, maar in haar jongere jaren was ze zeker weten wel knapper. De drugs heeft helaas veel kapot gemaakt.....

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Nou ik heb vandaag proef op de som genomen. Als dat geen jongetje is geweest dan ben ik gek🙈🙈. Ik heb rechtsomkeer gemaakt in ieder geval.

4fun

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Ik lees een paar reacties dat ze misschien een jongen is geweest, en dat sommige dus weg gegaan zijn. Raar hoor. Maar goed. Mij lijkt het heerlijk met haar. Of ze nu jongen is geweest of niet. Zelfs als ze nog een pik zou hebben lijkt het mij erg fijn.

Heeft er iemand contact info over haar?

Bv de
Pieter

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
@pieter,

Iedereen heeft zo zijn eigen seksuele voorkeur toch??

4fun

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Bij mijn weten is het altijd een meisje geweest. Ik weet wel dat ze een paar jaar geleden een schaamlipcorrectie heeft gedaan

A

Anonymous

Guest
Ik ben ook ooit bij haar geweest. Jaren geleden. NZC was toen geen sprake van. Het was destijds inderdaad op een vakantiepark ergens op de veluwe. Waar precies weet ik niet meer. Epe werd genoemd, zou best kunnen. Ik kan me herinneren dat er toen in de advertentie stond dat je vooral niet moest bellen. Toen ik eenmaal bij haar was en ze begon te praten snapte ik waarom. Haar stem verraadt onmiddellijk haar verleden als man. Ik vond de seks matig. Op zich is er niets mis met een post-op trans, maar wees er dan gewoon eerlijk over en laat je klanten er niet achter komen als ze al bij je zijn. Voor mij 0,0 herhalingsgevaar.

hkl

Toogplakker
19 sep 2019
27
3
ben er ook geweest en is inderdaad een man geweest, wou het niet geloven maar na het zien van haar filmpje moest ik toegeven dat het zo was.moet zeggen dat de sex geweldig was, we hadden samen wel iets gebbruikt, heb ook nooit iets gemerkt dat het een man was alleen misschien aan haar stem, zou ook zo weer terug gaan, zo geil en lekker was het

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Vandaag een beetje app verkeer met haar gehad, waarna ze mij opbelde. Haar stem klonk absoluut niet als die van een (ex) man, maar was een echte vrouwenstem. Kan natuurlijk zijn dat ze een vrouw laat bellen.
Indien mijn agenda niet veranderd ga ik haar morgen meemaken. Volgens hookers is ze een van de beste met pijpen, we zullen het wel merken. Ze ontvangt trouwens in een hotel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven