Samantha - Roeselare

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/samatha-ts.html

Wat een leuke verschijning. Leuk gezicht. Waarschijnlijk lenzen maar knalblauwe ogen. En o zo zacht. Geen haartje op haar lichaam. Gelasered. Dikke tieten. Dikke kont. Allebei siliconen. Zandloper en had ik gezegd zacht? Elkaars pikken Pen dan haar gedraaid en benen vastgenomen. Het duurde maar een seconde of ze trok haa billetjes open terwijl ze me aankeek met een schalkse lach. Het teken was gegeven dat ik mocht landen zonder beveiliging. Het moest zeer langzaam gaan want ze was een deftige pik niet gewend. Het duurde zo een minuut of 4 5 en toen begon ik wat geduld te verliezen. Korte pijn en ik zat er ballendiep in. Na een zucht van haar van plezier en pijn schoot haar hand als een cobra naar mijn hals om me tegen te houden. De gelnagels groeven zich in. Maar stopten dan. En zo zijn we begonnen neuken en beuken. Zij mij wurgen en controlerend ik haar palen zonder genade. Eentje dat topt from the bottom. Nadat ik dat wurgen wat beu was haar omgedraaid waar ze eerst wat zei van niet te snel aub haar dan langzaam binnen gedrongen op z'n hondjes. En die reet was al mooi open. De zucht die ze sloeg toen ik de bodem bereikte was er nu een van alleen genot. Zo boog zich zodat ze alles kon neuken. Face down ass up. En smeet haar haren naar achter. Boodschap begrepen. Haar genomen en vastgedraaid in m'n hand en die slet dan geneukt als een echte teef. Nu was ze puur submissive bottom en d was het signaal om die zachte volle ronde kont gewoon vol te schieten met mijn zaad. Ik kreunde dat ik dat ging doen en ze neukte me gewoon hard terug. Het was welkom. Zo geil of de ene slet een lading te geven terwijl het zaad van een andere slet nog in mijn kont zat. Leeggeneukt naar huis erna.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Als deze in de buurt komt ga ik ze zeker ook bezoeken, knap ding
Bedankt voor de vele reviews, wat een meerwaarde op het forum

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ben er geweest deze week omwille van de lovende review. dat had ik beter niet gedaan. gewoon heel mannelijke trans, beetje onnozel lachend, de donkere schijn van geschoren baard en snor nog zichtbaar schijnend door de makeup.

Ook een kontgat dat enorm stonk.

enig pluspunt was dat bare wel geen probleem was en zoenen en pzc, ze haalde voor de show een condoom boven maar dat was maar voor de show vermoed ik. en zoals OP al aangaf haar lichaam voelt zacht aan. die kont helaas geen siliconen wat eevoor zorgde dat die helemaal niet mooi rond was.

Herhalingsgevaar nihil

Terug
Naar boven