San Francisco en Las Vegas

Mr. Parker

Toogplakker
26 sep 2015
56
20
Iemand ervaring in San Francisco en in Las Vegas?
Zijn daar nog mogelijkheden?

Ik heb een Chinees massage gevonden, maar doen ze dat standaard? Of is dat illegale in Amerika.

Ik ben voor vakantie in Amerika

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
In Las Vegas kwamen ze mij hoertjes op straat aanbieden terwijl ik er met mijn vrouw rondliep. Ik ben er toen niet op in kunnen gaan, ik kan er dus weinig over vertellen. Maar mogelijkheden zijn er ongetwijfeld.

Boobslover

Toogplakker
4 jul 2020
65
37
In Las Vegas kwamen ze mij hoertjes op straat aanbieden terwijl ik er met mijn vrouw rondliep. Ik ben er toen niet op in kunnen gaan, ik kan er dus weinig over vertellen. Maar mogelijkheden zijn er ongetwijfeld.
In Vegas lopen ze gewoon op straat of in de buurt van motels.

Zitten soms best knappe dames tussen maar ga er niet op in want de kans op een decoy is extreem groot.

En dat wil je daar niet meemaken..

Voormalig lid 19597

Snuffelaar
24 dec 2020
15
3
Tot een aantal jaren geleden liepen de dames inderdaad op de strip maar het merendeel op Fremontstreet. Prostitutie is echter verboden in Las Vegas. Er zijn nog wel county's in Nevada waar prostitutie legaal is.Het dichtbij zijnde is in Pahrump ongeveer een uur (102km) van Las Vegas.
Voor zover ik weet zijn er twee bordelen in Pahrump Sheri's Ranch en chicken Ranch brothel.
Je mag echter wel een goed gevulde portemonnee meenemen want prijzen zijn niet goedkoop.
Toen de dames nog in vegas op straat liepen vroegen ze al $200-$300 voor een vluggertje op je eigen hotelkamer of als dat niet kon op een afgelegen plek in de buurt van Fremontstreet.
Uit verhalen weet ik dat in de legale bordelen prijzen tussen de $500 en $1000 wordt gerekend voor een simpele afspraak wil je meer dan lopen de prijzen nog hoger op.
Dames mogen op voorhand geen prijzen communiceren (wetgeving Nevada) dus je weet pas wat de dame werkelijk rekent op het moment dat je op kamer de prijs onderhandeld.
Er is dus geen standaard tarief in de bordelen dat is dame afhankelijk.
Er is nog wel illegale prostitutie in Vegas door middel van adverten op internet maar zijn zeer onbetrouwbaar en kunnen ook lok akties zijn van de politie.Uitlokking mag namelijk in de V.S en daar krijg je serieus boetes tot eventueel 6 maanden gevangenis straf als je gepakt wordt.

In de staat Californië is prostitutie verboden en ook daar maak je dus kans op zeer hoge boetes of gevangenis straf.

Buiten de boetes en of gevangenis straf wordt je ook niet meer toegelaten to de V.S. Voor een bepaalde periode en die kan variëren tot 10 jaar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dat uitlokken is wel aan voorwaarden verbonden.
Zo zal de dame/agente je uit je tent willen lokken maar de kunst is om gesloten vragen
te stellen aan haar. Waarop ze met een antwoord moet komen en zo mag ze bijvoorbeeld
geen bedrag noemen wat ze wil vragen voor de diensten.
Je moet ook niet vragen wat de sex kost (dan verraad je jezelf) maar je moet vragen wat
de service kost. Service is een rekbaar begrip en niet genoeg om je voor op te pakken.
Als jij gesloten vragen blijft stellen dan zal ze afhaken want dan is het niet mogelijk om je te
vangen, ze zal dan zeggen: het duurt te lang, ik loop verder of zoiets.
Maar je moet op je hoede blijven, want straffen zijn flink.
En leg maar aan je baas uit dat je voorlopig daar niet welkom meer bent......

wim2000

Snuffelaar
30 jul 2017
16
17
Net in Vegas geweest, bij Chinese massagesalons is het meestal mogelijk. Je betaalt een standaard bedrag voor een gewone massage, bij mij was dat 50 dollar. Zij zag er superleuk uit. Éénmaal op de kamer kun je pas vragen stellen over de extra's. Voor 100 dollar extra gaat de kleding uit en mag je overal aanzitten. Elke andere extra kost weer 50 of 100 dollar. Het is in dit opzicht een duur land.

Edvandebef

Toogplakker
22 nov 2022
35
17
Las Vegas is één grote oplichterij. Het zit vol met gelukszoekers die allemaal in 2 of 3 jaar miljonair willen worden.

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Ik heb een tijdje terug wat tijd doorgebracht in de West Rocky Mountains. Het was toen gemakkelijker, ze hadden een achterpagina en een westword-gids, je kon altijd een paar privédames vinden voor een handjob voor zelfs 80-100 $, en meestal zelfs in de oude gouden pagina's een fatsoenlijke hoer (meestal met condoom) voor 150-200 $. Maar die dagen zijn al lang voorbij, het probleem met tryst en zoveel andere sites is een enorme hoeveelheid vervalsingen, of hoge prijzen als echt (300-500 $) en meestal met condooms, of in de binnensteden drugsverslaafden en veel buitenlandse meisjes latino of Aziatisch, dus autochtone blanke meisjes moeilijk te vinden, maar soms nog steeds mogelijk. In Las Vegas is het in ieder geval legaal. Wees voorzichtig met degenen die ergens willen afspreken, tenzij ze je een vast adres geven en zelfs dan. Vermijd vooruitbetalingen zijn altijd oplichting. Canada was een beetje beter waar het legaal was, zoals in Calgary of Toronto, maar hetzelfde, zoveel buitenlandse meisjes alleen nu.

Clogboy666

Toogplakker
17 jun 2023
29
14
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Mate in Las Vegas is prostitution ILLEGAL be careful there only use tryst, Eros or private delights. Those website you can trust
It's pretty expensive in Vegas and bbfs is absolutely nota giving
Have fun

Laatst bewerkt door een moderator:

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Ter uwe info:

In de jaren 2000, heb ik in de VS gewerkt, meestal Boston / MA, New York, Minneapolis / MN, Atlanta / GA, en Great Falls / MN.

Zo, gebruikte ik www.adultfriendfinder.com (AFF), om vrouwen te vinden die ook op zoek naar seks waren, zonder vergoeding.

In België, toen, op AFF waren er meer dan 100 mannen per vrouw. Maar in de VS, afhankelijk van de Staat, toen waren er slechts 3 à 5 mannen per vrouw.

Dus, heb ik veel nzc in de VS gratis kunnen doen, en zonder het risico gearresteerd te worden door de politie.

😛

Terug
Naar boven