Sandra - Carla - Delft ( Opgelet oplichting )

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zie Topic http://forum.kinky.nl/showthread.php?p=283633#post283633

Het weekend is weer begonnen, de oplichters hebben tot maandag... Cross Posting aangezien Kinky mijn post wel weer zal verwijderen

Telefoonnummer 0647945587 Tamelijk bizar dat een tel nr meerdere malen gebruikt kan worden op kinky.... maar dat ter zijde...

LISZTSTRAAT DELFT

Telefoonnummer komt vele malen voor inzake oplichting, betalen beneden in de flat, en dan naar boven gaan en een leeg huis treffen

Prive ontvangst en sex afspraakjes met de geilste vrouwen

Schermafbeelding_2017-07-28_om_20.42.25.png

Schermafbeelding_2017-07-28_om_20.43.22.png

Oude advertentie

Vorig Topic.... zucht

Twitter allert

Schermafbeelding_2017-07-28_om_20.45.49.png

De flat

Schermafbeelding 2017-07-28 om 21.03.22.png

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
De boefjes lezen hier of op kinky mee....

" Het" heet inmiddels Sandra , binnen 1 uur dat ik dit post en is nu geen moeder meer, maar blond geworden ! :lol: :lol:
Advertentie beheerder is nog een sukkel ook.

Schermafbeelding 2017-07-28 om 23.31.21.png

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Misschien zijn de boefjes wel leden van dit forum...Plaatsen ze een fake adje om hier erover te posten :lol: :lol: :lol:
Maar even serieus, wat ik me dan afvraag als ik zoiets tegenkom: zijn er nog mannen die hierin trappen?

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
bordello zei:
(...) wat ik me dan afvraag als ik zoiets tegenkom: zijn er nog mannen die hierin trappen?
Jazeker, want de meeste wandelaars struinen niet de forumberichten af en Kinky koppelt die bewust niet aan de advertenties, waardoor mensenhandelaren en oplichters alle ruimte krijgen van Kinky.
Bovendien slaat Kinky zichzelf flink op de borst als betrouwbare site, ik memoreer maar even deze misleiding:

100_arcering_Schermafdruk_van_2016-03-02.png
Maar wat ik me juist afvraag:
hoe kán Support zo'n advertentie nou goedkeuren op dezelfde dag waarop de advertentie is aangemaakt, terwijl het telefoonnummer bekend is van oplichting?!
Bij een normaal bedrijf word je voor zo'n herhalende blunder ontslagen.
Dit is géén incidenteel foutje meer en onderhand ga je serieus denken aan kwade opzet.
Zie ook dit voorbeeld.
Dit even terzijde, laten we verder hier alleen on topic blijven met concrete informatie. Bijvoorbeeld met een filmpje van deze oplichter(s).
.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
bordello zei:
Misschien zijn de boefjes wel leden van dit forum...Plaatsen ze een fake adje om hier erover te posten :lol: :lol: :lol:
Maar even serieus, wat ik me dan afvraag als ik zoiets tegenkom: zijn er nog mannen die hierin trappen?

iemand met een zwarte audi uit eindhoven bekend onder de naam "glijmiddel"

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
katwesel zei:
bordello zei:

niet leuk
.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
katwesel zei:
bordello zei:

haha nee katwesel, die plaatste adjes om dan recensies te schrijven, ik dacht aan een paar anderen hier, maar laten we nu niet de kat op het spek gaan binden

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Is het nou echt zó moeilijk om gewoon on topic te blijven i.p.v. volstrekt overbodige berichten te plaatsen zonder inhoud die alleen maar afleiden en telkens de kop vernaggelen van dit uitstekende draadje?
.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
bordello zei:
katwesel zei:
bordello zei:

haha nee katwesel, die plaatste adjes om dan recensies te schrijven, ik dacht aan een paar anderen hier, maar laten we nu niet de kat op het spek gaan binden

dan ken je die vogel nog niet

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Toch maar effe al off-topic er uit gesloopt, wordt toch gedoe.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie nog steeds online...
Terwijl Stupport vandaag wel weer nieuwe advertenties heeft zitten goedkeuren, heeft dit duidelijk geen enkele prioriteit bij Kinky, ondanks de bedreigingen die CWP via Kinky heeft ontvangen.

En wat schrijft Kinky zelf ook alweer?
"Wij van Kinky vinden het belangrijk dat je plezier beleeft aan onze site én aan de date!" :lol:
Ja, je kan je lol op met zo'n alerte Zzzzupport.

PlezierKinky!.png

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Heeft vermoedelijk met vakantie te maken, kan er anders niets van maken.

De forum mod wil wel, maar als je boodschap niet door de juiste persoon gelezen wordt, tja...

Schermafbeelding 2017-08-01 om 05.35.22.png

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Zie ik het nou goed dat de melding van CWP op het Kinky-forum is verdwenen?
En de advertentie van de oplichter(s) staat nog gewoon online...
Je zal je nog eens uitsloven voor een melding op het Kinky-forum zeg.

En ook deze post over de verantwoordelijkheden van Midhold is verwijderd?

Gelukkig is er nog het nzcforum
.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Check nog is.... mijn armen zijn lang :D en adje is offine
En zie reactie in de kroeg...

Terug
Naar boven