Sandra - Mönchengladbach

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Laatste maanden heb ik een aantal keer Sandra in Mönchengladbach bezocht.
Sandra is slank 48 en is Slowaaks.
Zij is niet moeders mooiste maar de seks en vooral het tongen is top. Je betaald € 50 voor een half uur neemt een douche en het feest kan beginnen.
Tijdens het zoenen wordt zij geil en wild, haar kut wordt kletsnat en paal hard. Het pijpen is goed zij neemt je lul diep en vergeet je ballen ook niet.
Beffen en vingeren heeft ze graag, tot spuitens toe. Twee, drie vingers en hard vind zij geen probleem. Het neuken in alle standjes je kan het zo gek niet bedenken en het kan. Je kan je sperma overal kwijt, in of op haar kut of diep in haar keel.
Het enige wat zij niet doet is anaal.
Een echte aanrader. Kom hier zeker terug.

Laatst bewerkt door een moderator:

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Klopt, dit is de Sandra die ik bedoel.
Spreek geen Engels maar een heel klein beetje Duits. Communiceren is lastig tenzij je Slowaaks spreekt.
PS
De gastvrouw is Pools en ook met haar is communiceren lastig.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Laatst, na het bezoek aan Ewa, kwam ik langs Sandra. Mijn lul begon spontaan te kloppen en probeerde of ze vrij was. En ja hoor Sandra had er wel zin in. Weer even onder de douche en op naar Sandra's kamer. Na 5 min. kwam Sandra en lachte vriendelijk. Zij begon lekker te tongen en greep naar mijn reeds kloppende lul. Na een tijdje tongen en voelen werd ik heerlijk gepijpt. Sandra begon van geiligheid te draaien en wilde het liefst gebeft worden. Dat heb ik dan maar gewillig gedaan. Haar kut was kletsnat en smaakte lekker fris. Van geiligheid wreef zij haar kut over mijn tong, heerlijk. Na een tijdje kwam zij hevig schokkend klaar. Igk lag op mijn rug en zij kwam boven op mij liggen en wreef met haar natte kut over mijn harde lul en dit was lekker. Plagend ging zij steeds een stukje verder en gleed mijn lul steeds een beetje dieper in haar kut. Ik pakte haar beet, draaide haar om en stopte hard en diep in haar kut. Voor een tweede keer kwam zij schokkend klaar en het duurde dan ook niet lang dat ik har kt vol spoot. Wij bleven zo nog een tijdje neuken en tongen. even gleed zijn van mijn lul liet een beetje sperma uit haar kut lopen en bedank weer te neuken. Heerlijk..
Kom hier zeker terug...

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen vrijdag weer eens bij Sandra geweest.
Net als alle eerdere keren was het weer super. Sandra geniet zelf 100% van lekke stevige sex. Het enige wat zij niet doet en ook absoluut niet wil is anaal. Jammer....

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
op de site van Girlfinden staat teilrassiert... Is ze behaard??

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
Is NZC wel mogelijk omdat op de site staat: " nicht ganz tabulos" ? Ontvangt ze privé of in een club oid?

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
Top! ik ben nu wen aantal keren bij Ewa geweest en denk er aan om Sandra ook eens te gaan bezoeken, is ze qua geilheid en gewilligheid met Ewa te vergelijken?

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Sandra is zeker geil en gewillig en geniet er zelf ook van. Zij kan er geen genoeg van krijgen.
Ewa is extremer, zeker als het om anale sex gaat. Daar kan Ewa geen genoeg van krijgen, maar dat weet je inmiddels.

Waarom zie ik geen verslag van je bezoek bij Ewa. Dit zou wel leuk zijn.
Ik ga binnenkort weer een naar Ewa.

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
haha jouw verslagen zijn onovertrefbaar :lol: Ik ga woensdag weer naar Duitsland, twijfel of ik naar Ewa of naar Sandra zal gaan, wat raad jij aan?
Idd Ewa is echt anaal geil, wat ik erg lekker vind is dat wanneer ik bij haar naar boven kom in haar appartement ze doorgaans alleen een topje aan heeft met daaronder niks zoo geil man. De massage van Ewa is ook super, vooral de massage waar ze je voeten gaat strelen en kietelen, ken je die?

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Mijn voorkeur gaat na Ewa.
Het is altijd spannen wat je te wachten staat. Is zij allen of is zij al met iemand of meerdere gasten aan het werk. Ik vind het dan wel geil om aan te schuiven. Dat kun je vrijwel altijd een sandwich of een dubbel anale neukparty meemaken.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
En Cedric,
Wie is het nu geworden?
Ben benieuwd naar je ervaring.
Gr.

Boskruid

Toogplakker
13 jul 2015
29
1
Heren ik probeer een tel.nr. te vinden op de girlfinde.de van Sandra en of Ewa maar als ik de foto aanklik zie ik geen kontakt gegevens.
bvd.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Wat is Sandra toch een heerlijke vrouw.
Net voor haar vakantie nog even bij haar geweest. Op een zaterdag en ik was haar eerste gast. En dat heb ik geweten. Een halve dag geen sex is voor haar al te lang.
Tongen kan zij als de beste, fantastisch... Zij wordt dan zo geil en begint te wrijven en te draaien.
Toch maar eerst onder de douche waarna zij onder de douche ging. Even wachten en daar kwam Sandra in een geil hemdje en hoge hakken en een geile lach.
Weer eerst tongen, ik op mijn rug en Sandra boven op mij. Ze werd steeds geiler en mijn pik stond al fier overeind dat had zij al snel door en plaagde met haar klets natte kut mijn eikel. Steeds een beetje verder. Na een tijdje plagen zakte ze af om harde en natte pik een lekker diep te pijpen. Ze kon en geen genoeg van krijgen. Langzaam draaide Sandra zich in stand 69 want zij wilde dat haar druipende kut lekker gebeft werd. Dit hebben wij een hele tijd volgehouden. Na een poos heb ik haar in verschillende standjes geneukt totdat ik het niet meer vol hield. Ik vroeg haar waar ze het liefst mijn sperma had. Ze zij, spuit je warme zaad in mijn mond. Ik verstond haar niet maar het was mij wel duidelijk.
Ik heb mijn warme lading in haar mond en gezicht gespoten. Zij was zo geil en begon met haar besmeurde gezicht en volle mond te tongen.
Wat een geile ochtend...
Hier kom ik zeker terug.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Boskruid zei:
Heren ik probeer een tel.nr. te vinden op de girlfinde.de van Sandra en of Ewa maar als ik de foto aanklik zie ik geen kontakt gegevens.
bvd.

Het telefoonnummer staat er toch duidelijk bij.
Ik heb net nog gekeken.

Sandra is wel met vakantie....

Terug
Naar boven