Sara, Alte Linner Strasse 7, Krefeld

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
https://sexdo.com/53833-sara
Deze 20 jarige meid vlak voor 12.00 uur bezocht vandaag. Had deze meid al langer op het oog gezien de mooie foto's van haar op sexdo. Voor een half uur met 'reinspritzen' vergt een investering van 70 €. Bij binnenkomst stonden 2 dames voor me. Ik gaf Sara een briefje van 50 en 20€ waarna ze 20€ aan die ander gaf. Die dame gaf aan dat Sara alleen Emgels sprak. Het is een jonge mooie meid met mooie vrouwelijke rondingen en een beste cup en naturel; zo ook haar lichaam want verschoond van enige 'verfraaiing' in de vorm van tattoos en/of piercings.

Ze komt onervaren over en (tong) zoenen heb ik me niet aan gewaagd. Gaf haar wel wat kusjes maar erg spontaan was het allemaal niet; zoiets voel je gelijk aan waarna ik maar ben gestopt met kusjes geven. Eerst beetje lichaamsverkenning en daarna pijpen waar ik beslist geen voldoende voor kon geven. Veel handwerk (trekwerk) en alleen de eikel nam ze een beetje in haar mond dus dat mocht geen naam hebben. Ik vraag me eigenlijk wel af of ze mijn lul wel in haar mond heeft gehad. Gelukkig kwam ze met de opmerking 'neuken'? Ik stelde cow-girl voor dus ze kwam op me maar jongens wat was ze strak. Ze bereed mijn lul terwijl die nauwelijks in haar poes zat dus dit standje kort gehouden. Daarna missio en ze was nog steeds strak maar geleidelijk aan kwam ik iets dieper in haar maar echt lekker diep kon ik haar niet penetreren. Een tijdje wezen stoten en licht gekreun van Sara. Toen doggy. Ze zei gelijk niet mijn hele lul in haar poes te steken want ik had een big dick. Had ook niet het gevoel haar volledig te kunnen penetreren. Afgesloten in de missio en ik kwam al wat dieper in haar en van alle geiligheid van het neuken met een jonge meid haar kut volgespoten. Wat doekjes gepakt voor mij en haar en we hadden nog ruim 10 minuten over.

Ik stelde een massage voor maar ook dat was onder de maat. Het was meer gekneed en na een vijftal minuten er maar mee gestopt. Wilde haar nog likken maar ze zei dat ze dan zou 'lekken' van mijn sperma. Had ik niet erg gevonden maar wellicht vond ze het een rare gedachte en onpraktisch. Daarna nog wat met haar gepraat maar intiem werd het niet meer want de passie was volkomen zoek bij haar. Ze is verder wel vriendelijk maar (zeer) gereserveerd en weinig spraakzaam.

Conclusie: qua postuur een zeer aantrekkelijke meid (zie foto's) maar de service blijft (ver) onder de maat. Pijpen en massage vielen tegen. Voor 10€ meer had ik Nicki een uur lang kunnen/mogen neuken en dat was vele malen beter geweest maar ja; af en toe wil je wat nieuws of ander lekkers proberen en dan kan dit gebeuren.

Terug
Naar boven