Sara - Amsterdam

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
I am a women with curves zegt de advertentie. Daar is niets aan gelogen.

https://www.kinky.nl/advertenties/4822018-sara

Ze adverteert niet met nzc maar wel pzc en slikken. En dat zag ik wel zitten, even lekker leeg gezogen worden.

Afspraak maken lastig, liet me wachten. Bijna omgedraaid, bericht je kunt komen.

Hele routebeschrijving om binnen te komen, parkeren in parkeergarage.

Armzalig ingericht zat nog iemand in dat appartement, afgesloten met een gordijn. Opfrissen niet echt heel fris de douche.

Maar ja geil hè. Op de kamer, ze spreekt geen woord NL en slecht Engels. Even masseren, plichtmatig.

Pijpen ver ondermaats. Dame is fors, niets mis mee naar niet echt knap ook. Uiteindelijk beetje likken over mijn eikel. Zogenaamd kokhalzen, nep niet geil.

Op het moment dat ik bijna spoot lul tegen haar lippen ipv cim. Voor een uur betaald, 35 min stond ik weer buiten. Wat een drama! Niet gesproken over nzc, meestal doen pzc en slikkers dat ook wel, maar ik voelde me genoeg genaaid.

Niet aan beginnen, waardeloos!

Laatst bewerkt:

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Dus je alleen oraal, je hebt haar niet geneukt? Adverteert niet met nzc en je hebt het met haar ook niet over nzc mogelijkheid gehad? Fijn dat je ons wil waarschuwen, maar dan hoort dit verhaal niet op dit forum thuis.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ben nieuw op het forum, even wennen. Hoewel ik er van overtuigd ben dat ze hem blanco neemt.

Terug
Naar boven