Sara - Antwerpen

cfora

Snuffelaar
29 okt 2023
3
1
Pure oplichter van begin tot eind, ze vraagt een voorschot betaling en laat dan niet alleen niets meer van haar horen, ze komt uiteraard niet opdagen!
Ik heb uiteraard een betaalbewijs gefaked, want ik vertrouw die NL nrs voor géén haar.

Naam en rekening ze een voorschot betaling van (30€) op vraagt is:

MARINA ALECU
BE30 9741 0262 5811
BIC: PESO BE B1

WEGBLIJVEN!

cfora

Snuffelaar
29 okt 2023
3
1
Het betreft deze dame, foto was blijkbaar in vorige post meegegaan

Bijlagen

• Screenshot 2024-12-14 at 17.30.56.jpg
    Screenshot 2024-12-14 at 17.30.56.jpg
    210,3 KB · Weergaven: 108

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
248
1. Niet alle Nederlandse telefoonnummers zijn van oplichters.
2 Waarschijnlijk heb je niets meer vernomen omdat je zelf een betaalbewijs gefaked hebt.
3. Gewoon NOOIT aanbetalen of vooraf betalen NOOIT, NOOIT en nog eens NOOIT

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
roemeense wekelijkse rondreizigster doorheen het land : neem nu maar van mij aan ; dat GEEN ENKELE POOIER van die rondtrekkende roemeense hoertjes die echt ontvangen , werkt met voorschotten of reservatie betalingen .. je komt altijd via het telefoonnummer terecht bij de pooier / of de dame zelf , die jou dan zegt waar je naartoe moet komen ( meestal een hotel ) en dan opnieuw moet appen zodat zij je aan de deur komt ontvangen .. ( kijk ook gerust rond op de parking want 9 kansen op 10 zal er wel een bulgaarse of andere buitenlandse auto staan waar haar pooier braaf in zit te wachten tot je terug buiten bent ) en zoals de normale gang van zaken betaal je het afgesproken bedrag aan de dame zodra je in de kamer bent ..
Ik zit al Jaren in de erotische sector en organiseren , dus weet zeer goed hoe de werkwijze is van de echte , tegenover de oplichters .... trouwens als de echte zouden beginnen met voorschot te betalen , zien ze 70% van hun klanten niet meer , omdat er al veel te veel in die oplichting truuk getrapt zijn

Terug
Naar boven