Saskia, Doubletstraat Argentina

Paulegmond

Snuffelaar
20 jul 2015
24
2
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Door omstandigheden ben ik mijn telefoongegevens kwijt. Waaronder de gegevens van Saskia in Doubletstraat. Ze is Argentijns en een rijpe latina. Ze doet geen NZC ( helaas ) maar ik zou graag eens vragen of ze afspreekt nog. Als iemand haar gegevens heeft....Je zou me ermee helpen. Alvast bedankt.

A

Anonymous

Guest
Dat is inderdaad een leuke dame waar je heerlijk mee kan nmc. Ik ging er ook best vaak naar toe. Helaas door de lockdown geen tijd meer voor gehad en ook helaas haar nummer kwijt. Anders had ik je wel geholpen.

Shark666

Toogplakker
20 aug 2015
65
13
Inderdaad een leuke dame. Geen nzc maar wel een leuke wip. Als iemand haar tl nr heeft hou ik me aanbevolen.

ReX

Snuffelaar
11 okt 2015
15
1
Hmm, apart. Was lang geleden - 8 jaar terug of zo - regelmatig bij haar en kon vanaf het eerste bezoek haar ZC vullen.

KaiserParma

Toogplakker
7 jun 2015
121
39
Ik 1 keer ooit en toen mocht ik helemaal niet meer komen omdat "mijn lul te groot was".

A

Anonymous

Guest
Ook in het verleden met haar bezig geweest, verder dan pzc ben ik niet gekomen. 'als je in mn mond spuit,bijt ik je loel eraf' zei ze tegen me. En inderdaad, ze zoog zooo lekker...ik kwam net niet. Haha.
Daarna ging ze zich klaar rijden op mn grote loel. Haar neef had ook zo'n lekkere loel, vertelde ze. Ik heb niet doorgevraagd...
Dan pas was het mijn beurt. Ik had geld van haar moeten vragen. Haha
Maar ze is wel lekker kinky en doet altijd goed mee.

mano@1964

Snuffelaar
18 jan 2021
20
1
heb Saskia met een bezoek vereerd.
Alles zonder geen probleem.
liever niet binnen lozen

nico2019

Snuffelaar
16 jul 2019
18
4
Het is alweer een paar jaartjes geleden dat ik haar een paar weekjes op de korrel had, PZC was standaard (en lekker). NZC heb ik met haar nog nooit meegemaakt maar heb er destijds ook niet naar gevraagd.

Voormalig lid 23887

Toogplakker
18 sep 2021
93
67
Ik zie geen kamer nummer staan bij de recensies.
Gaat het om Saskia met het gele bord 30k4. Die is Colombiaans en doet zeker nzc....van haar zie ik geen recensie

A

Anonymous

Guest
30k4 ja klopt.

Nzc .....nou vergeet het maar. In het begin heeft ze t ooit wel eens gedaan maar dat is miss meer dan 10 terug. Nu doet ze dat voor geen goud

Terug
Naar boven