Sauna bezoek

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Afgelopen donderdag ben ik bij sauna Bussloo geweest. Los dat het fantastisch is om daar al het schoon te zien lopen kwam ik in contact met een iets oudere vrouw die er zeker nog goed uit zag. Na wat gepraat te hebben met elkaar liepen we samen naar een sauna. We waren daar even alleen en het duurde ook niet lang dat ze het initiatief nam en me snel hard kreeg. Net dat ze reversed cowgirl op met zat hoorden we dat er mensen aan kwamen. Nu stond zij direct op en liep weer naar buiten om geen argwaan te wekken. Door mijn erectie kon ik er niet direct uit. We troffen ons later weer bij het zwembad en daarna is er verder geen mogelijkheid geweest om intiem te zijn. Nu ben ik benieuwd of jullie zoiets al hebben meegemaakt. En vooral waar? De dame vertelde me dat via het gastenboek van samenswingen.nl vaker wordt afgesproken. Maar vaak tussen stellen. Ben dus benieuwd, want dit smaakt naar meer.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
En je hebt verder geen actie ondernomen? Lagen je hersens ook in de sauna? Kom op wat is dit nu, ze zit er bovenop en je doet verder niks nadat ze op staat en wegloopt.

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Helaas is het waar. En ja er is daarna niets meer gebeurt.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
451
Wat een negatieve reacties weer op Jarno zijn beleving.

Ja, het gebeurt wel degelijk soms. Mensen die in een ontspannen sfeer met weinig of geen kleding geil worden en dat daaruit iets voorkomt.
En niet ieder is zo assertief en praktisch ingesteld om daar een vervolg aan te kunnen geven als het loopt zoals het liep bij Jarno.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Kijk geneukt wordt er overal tot personeel en klanten aan toe waar ik jr in gestopt heb, en het overkomt je inderdaad

Mastboom niet aan met zwetsverhalen kom op

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Wat een mazzel @Jarno. Zelf droom ik daar alleen maar van. Is mij helaas nog nooit overkomen maar beregeil. Waarom heb je haar contact gegevens niet gevraagd of in ieder geval gevraagd of je haar ergens kon afzetten ;).

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Ja weet ik. Ik moet daar slimmer in zijn. Maar wat done is is done. Kan het niet veranderen. Heb het gevoel dat het wel eens vaker kan gebeuren. Dan maar oplettende zijn. En daar hou ik me dan ook maar aan vast

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Ik ben een regelmatige bezoeker van Thermen Soesterberg en Bussloo maar dat was altijd met mijn ex-partner. Nu wil ik met het mooie weekend in aantocht weer naar een van beiden sauna's. Ik ben reuze benieuwd welke van de twee het meeste kans geeft op spannende activiteiten. Om naar te kijken of zelf actief te zijn.

Klaas123

Snuffelaar
12 mrt 2026
4
1
Ik was er afgelopen week maar heb niets gezien. Saaie dag denk ik. Zag ook niemand anders met bandje om de linker enkel. Iemand tips? Wat zijn de beste dagen en tijden? Welke ruimtes lenen zich voor contact?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Moet het echt om de linkerenkel. Wat betekent het als je het om de rechterenkel doet? Kan iemand mij deze codetaal uitleggen.

Jarno

Toogplakker
2 jan 2024
27
22
Bandje om enkel betekent eigenlijk dat je geen moeite hebt dat iemand jou aanraakt. En misschien wel iets meer.

Terug
Naar boven