Saunaclub (byNight) - Tönisvorst

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Deze tent, met bizar lage entree prijs herbergt toch wel wat geheimpjes die hier op de site thuis horen. Niet zozeer het bizar goede prijs-service niveau van de club zelf (super schoon, goede eten en drinken), ook niet het feit dat de dames slechts 25 Euro vragen voor een half uurtje maar wel dat heel veel dames zonder barrière te werk gaan. Let wel, dit is niet meteen standaard...... ff vragen op de kamer, al dan niet met een flapje erbij, doet wonderen.
Zonder meer ook een club, gezien de faciliteiten, om een dag(deel) door te brengen.

https://new-bynight.de/

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Heel interessante informatie, Rodman. Is op de koop toe de dichtst bij gelegen club in D, zo te zien.
Wat bedoel je met een flapje? Kan je wat preciezer zijn. En hoeveel meiden zijn "katholisch"? Percentage?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
IK heb niet alle meiden getest. Kan dus niet tot 5 cijfers achter de komma aan jouw wens voldoen. Als regel zijn er 8-15 meiden aanwezig. Allemaal Roemeens/Bulgaars. Denk dat zeker 1/3 zonder doet. Ik ga meestal een uur, heb wat langer nodig en dat lost een hoop problemen op :). Ik weet echter dat de meeste gasten 30 minuten gaan en ook zonder kunnen, al dan niet met een tientje of zo (wat de gek biedt en de andere gek neemt) erbij.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Ik heb van de dames begrepen dat als ze betrapt worden op AO ze zonder pardon de club moeten verlaten.
De chef tolereert dat blijkbaar absoluut niet.

Als een dame het AO doet is dat bij goed vertrouwen én ultieme klantenbinding.

Dat vind ik dan ook een nadeel bij deze club, de dames worden bezitterig.

Ik ken enkele dames uit het verleden die zich vroeger probleemloos lieten volspuiten maar dat tegenwoordig niet meer zomaar doen.

Overigens heb ik in deze club wel een hele bare ervaring gehad met een Chinese masseuse. Volgens mij hadden die masseuses niet veel te doen daar en gingen ook stiekum seks aanbieden. Het liep toen uit op een massage met meer. Graag zou ik die dame nog eens ontmoeten. Helaas geheel van het toneelveld verdwenen!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Best wel interessant deze club. Wel raar dat je niks leest op de site over de prijs van een kamergang. €25 voor een half uur is een prima prijs maar wat betaal je voor de entree als je de hele dag wil blijven en is dat inclusief eten en drinken? En zijn er kluisjes aanwezig om je (waardevolle) spullen in op te bergen?

Ik weet wel hoe het eraan toe gaat in een saunaclub als villa venus en arabella maar hoe lopen de dames hier m.a.w. bloot en zitten de dames op een bank en ga je naast ze zitten als je interesse hebt en wat is de dresscode?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Het is helemaal niet raar dat je op de site niets leest over de prijs van een kamergang. Het is zelfs helemaal normaal omdat de dames zgn zelfstandige ondernemers zijn die de prijs zelf bepalen.......pffffffffffffffffffffffffffffffffff...............

entree verschilt nogal......15-30 euro, afhankelijk van moment van de dag. Eten (warm buffet, steeds vers gemaakt) en drinken incl. Geen bier als je het happy hour tarief aftikt.

Dames lichtjes gekleed.

Interesse? Aanspreken, geld laten zien, zwaailicht op je kop zetten, lonken. Als je zelf al niet benaderd wordt.

FYI; VV en A zijn geen ' echte' saunaclubs. Saunaclubs zijn Magnum, Golden Time, Happy Garden etc etc. Clubs die naast een sauna een wellness en catering hebben.

Kluisjes aanwezig.....tv met voetbal/formule1 aanwezig, massagestoel aanwezig, tuin aanwezig, gokkast aanwezig, geldautomaat aanwezig, parkeerplaats aanwezig

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@Rodman

Bedankt voor de snelle info maar is die 25€ voor een half uur nu de standaard of vraag je de dame wat het gaat kosten en kan dat variëren?

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
lees ff het begin van het topic.......25 euro...

overigens deel ik de ervaring van een vorige poster niet. Tijdens mijn allereerste bezoek zeker 3x bare (1x erin spuiten, 2x buik) en 1 dame geen AO

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Rodman zei:
lees ff het begin van het topic.......25 euro...

overigens deel ik de ervaring van een vorige poster niet. Tijdens mijn allereerste bezoek zeker 3x bare (1x erin spuiten, 2x buik) en 1 dame geen AO

Ik ga meestal naar de RTC's waar alle meiden het naar onze zin doen. Ik plan volgende week een bezoekje aan Bynight en wil een beetje voorbereid zijn. Vraag je de meid of ze het zonder doet voor dat je beslist te kameren met haar of vraag je het op de kamer met de kans dat je het met moet doen? Wat is jullie ervaring?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Als jij zonder wilt doen moet je het van te voren vragen, het is niet standaard daar dat ze allemaal zonder doen. Veel wel.
PZC doen ze wel allemaal standaard wat ik er heb gehad, tongzoenen de meeste ook wel.

Ik vraag er zelf nooit om maar als ik echt geil ben en ze doen het bij mij, zal ik het niet vaak afwijzen. Meestal is het dan al te laat.
Recent 2 meiden daar gehad waar ik voor de eerste keer mee naar de kamer ging en ze gingen er zo bovenop zitten en gewoon intern gespoten. Er werd niets over gezegd en heb gewoon de standaard €25 per half uur betaald. Eigenlijk niet normaal dat ze het voor dat geld doen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Op hun website stond ook een optie voor girls dus foto's, zonder naam overigens, van de dames maar nu geheel verdwenen. Zijn er in de club wel foto's aanwezig van de dames vraag ik mij af?

LoneWolf

Toogplakker
23 okt 2017
87
19
Nee, zijn geen foto's van de meiden aanwezig in de club.
Hier kun je nog wel foto's vinden van de meiden al werken de meeste er al niet meer en zijn er nieuwe meiden voor in de plaats gekomen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Onlangs deze club bezocht en 2 kamergangen gemaakt. Pas op de kamer vroeg ik aan de 1e dame of ohne mogelijk was en dat kon maar wel met 20€ opslag. Vond ik net iets teveel en bij de 2e dame was het aan haar reactie daarop absoluut niet mogelijk dus hoe groot nou echt de kans is om zonder te doen en met welke dames is voor mij nog een vraagteken?

Deurklink

Toogplakker
15 jan 2018
131
4
Edit CWP: Waarom elke keer Quoten op een bericht er boven ??

€20 extra teveel voor een bare wip? Wat is de entree en de standaard prijs daar?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
DAt kan je lezen in bericht 1 en 6 op pagina 1. Gewoon even de pagina hiervoor teruglezen dus als het niet te veel moeite is.

Terug
Naar boven