Saunaclub Venus - Hamminkeln

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Mij is het hier wel een aantal keren gelukt, maar niet bij dames die er nu werken

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Afgelopen week hier weer geweest. Met een voor mij bekende dame op kamer. Ik vroeg om bare en ze ging akkoord. Toen ik zover was ook maar gevraagd naar een bare trio. Ook dat kon, maar haar vaste trio partner was er niet, maar mss wist ze nog wel iemand anders en ff later kwam ze met een meisje waar ik nog nooit mee op kamer ben geweest. Was een lekke trio waar de dames ook flink aan het coke snuiven waren.

Coke en bare trio….. nog nooit eerder meegemaakt hier. Ik deel geen namen want dan hebben de beide dames een probleem, denk ik.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Ik ben al een behoorlijke tijd niet geweest in Hamminkeln, maar voor de corona periode kwam ik er elke 3 weken. Kende alle meiden wel. De meesten deden, als ze je kenden, ook wel bare. Alleen niet in de kino of op de banken. Wel op de kamer.

De denker

Toogplakker
15 jul 2022
89
137
Dus je moet vaker geweest zijn voordat bare mogelijk is?
Dat is wel mijn ervaring. In RTC clubs was AO standaard, er waren gewoon geen condooms aanwezig. Maar daar is het nu verboden. Op de kamer is het iets tussen de dame en de gast. Meestal krijg je de vraag "mitt oder Ohne?" . In de saunaclubs (mooiere vrouwen) is het zeker niet de gewoonte. Als je de dame kent, kan het meestal wel (voor extra)

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Ga het vrijdag nog eens proberen, altijd wel een gezellige club helaas nog nooit zonder gemogen hier, als iemand nog tips heeft graag mag ook pb

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

En, nog succes te melden?

Laatst bewerkt door een moderator:

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Het was er gezellig met mooie dames, maar verder dan pzc doet er bij mij geen enkele.
Ik heb het aan verschillende dames voorzichtig geprobeerd te vragen. Je moet hier wel opletten want als je het te snel en duidelijk vraagt gaat het als een lopend vuurtje rond en gaat er niemand meer met je naar de kamer.
Fijne kamer gehad met Sara duidelijk te herkennen aan haar nieuwe rugvullende tatoo van een slang, en op een kamer geweest met Sherry een dame met diverse tatoo's maar het makkelijkst te herkennen aan een tatoo van een diamant tussen haar tieten.
Sherry was voor mij de beste dame met de beste service maar NZC helaas niet (ben tot 250,00 extra bijbetalen gegaan om te proberen of het echt niet kan maar helaas)

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Ja Sherry en Sara kun je wel vergeten. De mooisten hebben het aanbieden van nzc niet nodig.

dsan

Snuffelaar
30 jan 2021
11
4
Het was er gezellig met mooie dames, maar verder dan pzc doet er bij mij geen enkele.
Ik heb het aan verschillende dames voorzichtig geprobeerd te vragen. Je moet hier wel opletten want als je het te snel en duidelijk vraagt gaat het als een lopend vuurtje rond en gaat er niemand meer met je naar de kamer.
Fijne kamer gehad met Sara duidelijk te herkennen aan haar nieuwe rugvullende tatoo van een slang, en op een kamer geweest met Sherry een dame met diverse tatoo's maar het makkelijkst te herkennen aan een tatoo van een diamant tussen haar tieten.
Sherry was voor mij de beste dame met de beste service maar NZC helaas niet (ben tot 250,00 extra bijbetalen gegaan om te proberen of het echt niet kan maar helaas)
Sherry begon zelf een keer over mannen die nzc vroegen. Kwam er wel uit dat het echt een no go was voor haar. Ben wel benieuwd wie het wel aanbied en tegen welke prijs :)

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wanneer het tot de uitzonderingen hoort zoals bij Venus zal de toeslag best pittig zijn.
Venus heeft over het algemeen aantrekkelijkere dames die er minder voor voelen.

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
50 extra. Maar de beauties bedanken idd (tegen elke prijs) voor de eer. En er zijn veel beauties in Venus

Janssen33

Toogplakker
3 apr 2018
161
44
Hoi, weet iemand waar Sonja is gebleven? Is ze soms weer terug naar Babylon? Ik heb haar bij Venus Hamminkeln al ff niet meer gezien en nu is ze ook van de website af….

snellejapie

Toogplakker
16 jun 2023
52
36
Sonja is voor het laatst gezien in Babylon inderdaad. Ik heb haar daar enkele maanden geleden ontmoet. Niet de knapste, wel super geil en strak

Terug
Naar boven