Voormalig lid 31166
Toogplakker
- 25 jul 2022
- 32
- 7
Wat is de verhouding België / Nederland?
Zitten er meer Nederlandse leden op?
Zitten er meer Nederlandse leden op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam jullie date uit Limburg Maastricht?Ik heb sinds 11 maanden een vriendin en geen seks meer buiten de deur gehad. Maar wat blijkt, zij vind het ook wel geil om met andere stellen/mannen/vrouwen af te spreken.. voorkeur was een stel, maar het liep allemaal anders.. vandaag dus een date gehad met een single man, ze had daar een goed gevoel bij en het kwam nou eenmaal zo uit.. knetter spannend natuurlijk onze 1e ervaring buiten de deur.. maar het was allemaal heel relaxed en hij mocht haar zelfs zonder condoom neuken..we neukten haar lekker om en om en vlak voor hij klaar kwam, vroeg hij aan haar; mag ik je volspuiten… ze vroeg aan mij wat wil jij.. ik zeg kies jij maar maak mij niet uit.. dus jawel ze reed hem lekker helemaal leeg.. even uitgelekt en toen was het mijn beurt om haar lekker vol te spuiten.. dus mannen, het kan zeker, maar zet een paar leuke fotos erop liefst gewoon met een gezicht erbij.. piemel is niet zo belangrijk, maar opdringerige mannen die alleen maar ff snel willen scoren en alleen maar vleesfotos hebben is bij ons ook een nogo
Hoi Reggab op sdc hier. Stuur maar doorVoor degenen die willen, ik weet een vrouw op leeftijd op sdc, ik denk 70 jr ongeveer. Ik heb haar een paar jaren geleden ontmoet en ze is volgens mij nog steeds actief op sdc.
Als je ook een contact op sdc hebt, dan kunnen we anoniem contacten ruilen
Svp een pm sturen bij serieuze interesse.
Date je vriendin ook alleen met stellen toevallig? Kijk ff op sdc reggabIk heb sinds 11 maanden een vriendin en geen seks meer buiten de deur gehad. Maar wat blijkt, zij vind het ook wel geil om met andere stellen/mannen/vrouwen af te spreken.. voorkeur was een stel, maar het liep allemaal anders.. vandaag dus een date gehad met een single man, ze had daar een goed gevoel bij en het kwam nou eenmaal zo uit.. knetter spannend natuurlijk onze 1e ervaring buiten de deur.. maar het was allemaal heel relaxed en hij mocht haar zelfs zonder condoom neuken..we neukten haar lekker om en om en vlak voor hij klaar kwam, vroeg hij aan haar; mag ik je volspuiten… ze vroeg aan mij wat wil jij.. ik zeg kies jij maar maak mij niet uit.. dus jawel ze reed hem lekker helemaal leeg.. even uitgelekt en toen was het mijn beurt om haar lekker vol te spuiten.. dus mannen, het kan zeker, maar zet een paar leuke fotos erop liefst gewoon met een gezicht erbij.. piemel is niet zo belangrijk, maar opdringerige mannen die alleen maar ff snel willen scoren en alleen maar vleesfotos hebben is bij ons ook een nogo
En ben je dan ingeschreven als single?Zo te lezen wisselende ervaringen met SDC. Mijn ervaringen daar zijn wel heel positief. Ik ben nu ruim een jaar lid en heb een profiel met leuke tekst en foto's. Intussen zo'n 25 vrouwen (single of van stel) ontmoet, waarvan met de meesten ook vaker afgesproken. Bij de meeste vrouwen wordt het al snel bare sex. Soms begint het met condoom, maar in de loop van de date of in een vervolg date vinden ze het maar al te lekker om bare genomen te worden. Soms met interne donatie, soms lekker in hun mond of over hun body. Met een leuk profiel daar en voldoende tijd, kun je elke week wel een paar leuke (bare) dates hebben.
Als je een fitboy bent en tenminste 18cm heb, anders vrij kansloos op dat sdchet is in 2024 dus wel de moeite om te betalen voor sdc?