Sdc.com

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Daar ben ik het niet mee eens. Je hebt wel wat geduld nodig maar als je op de chat gaat en je daar beetje sociaal gedraagt zijn er best vaak stelletjes te vinden die een leuke vent zoeken. Vraag ze daarna om je te valideren, zodat anderen zien dat je serieus en leuk bent. Het beste plaats je regelmatig een speeddate en dan komt er vanzelf wel wat. Heb al regelmatig een lekker trio gehad daar hoor

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
SDC belazert de boel door oude niet actieve profielen online te laten staan. Zo zijn er in werkelijkheid veel minder leden. Drugs op sdc feestjes is een ander probleem.

Dansen254

Snuffelaar
22 jan 2023
16
33
wij denken dat SDC vooral voor mannen alleen een hele kleine slagingskans heeft. 8 van de 10 keer komt dat doordat communicatie toch echt een vak apart is, dat gecombineerd met het overschot aan mannen wat er op het forum is. Bij ons heeft dat ook pas enkele keren tot 'een hit' geleid.

Of je dat nou belazeren moet noemen weet ik niet. Het kan eventueel ook een teken van respect zijn richting de (oud)leden die ooit een profiel hebben gehad om dat niet meteen weg te gooien ;-) #Omdenken

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Myself and my wife have been members of SDC for many years .
Because we are selective we only pick couples who we meet at SDC events not from the website.
We never invite couples/ singles we do not actually know to party with us at home .
We do regularly have couples who have become friends come to our home and vice versa.
SDC also do takeovers and in the past Cruises .
These have been the best fun.
SDC is really a couples thing .
For single girls on SDC they are like unicorns .We know a few and they have the best time of all .
The single girls have so much choice and fun as a lot of them like girls and boys .
For single Men in our experience unless they are very attractive it is not such a good thing .
We do meet up with single men at events and my wife has a handful of favourites who she loves to fuck.
But the reality is that most single guys would have more luck in a regular nightclub .

Bareboy

lid760

Snuffelaar
1 apr 2024
3
3
veel nep profielen of inactieve maar als je er een tijdje opzit weet je wel te onderscheiden wat wat is
single kleine kans, maar zeker mogelijk
stellen meer kans

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
sdc is vooral leuk om met wat bekenden uit het wereldje te chatten heel soms nodigen we wel is een man uit maar dan letten we zeker op de validaties. In het verleden nogal is wat teleurstellingen meegemaakt en daar leer je van. En eigenlijk is sdc bedoeld voor stellen maar ook die komen we liever eerst eerst in een club tegen dan weett je meteen of er een klik is tussen iedereen.

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Als man alleen heb je nooit kans op SDC, dus als je eraan denkt vergeet het maar. Ik heb mezelf als stel geregistreerd en dan maak je meer kans, en ja ik ben als man alleen.

rudeger

Toogplakker
9 dec 2019
54
23
Das dan ook 1 van de reden dat het allemaal om zeep gaat de mensen die zich voordoen als iets anders.

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Waarom zou je je uitgeven als een stel op sdc maar je bent het niet? Wat Rudeger zegt je helpt een site om zeep. Geloofwaard van een site gaat eraan

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
26
28
en hoe kom je dan aan je validaties als stel terwijl je man alleen bent .. spreek je dan met andere mannen af haha

blackmetal

Toogplakker
24 apr 2015
101
56
Denk dat als man alleen onder profiel als koppel opstarten een korte termijn-visie is : hoor nogal wat koppels klagen dat ineens de vrouw niet kan meekomen of "de man mag eens alleen op stap" is ook niet echt geloofwaardig. Best eerlijk bekennen dat je single man bent. Ik legde vroeger vooral contacten in clubs en kreeg dan wel een positieve validaties door de koppels. Eenmaal je dit bekomen hebt gaat het gemakkelijker. En ik ben geen fotomodel. Ook niet verwachten dat je als 50+ succes zal hebben bij mensen van 30 jaar. En wanneer je jezelf voorstelt best niet alleen "hallo" of "ik wil je lekker pakken" maar wat interessante respectvolle uitleg over jezelf.

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Waarom zou je je uitgeven als een stel op sdc maar je bent het niet? Wat Rudeger zegt je helpt een site om zeep. Geloofwaard van een site gaat eraan
Omdat je als man alleen geen kans maakt op leuke afspraakjes. Heb nu door dit trucje leuke mensen leren kennen.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Denk dat als man alleen onder profiel als koppel opstarten een korte termijn-visie is : hoor nogal wat koppels klagen dat ineens de vrouw niet kan meekomen of "de man mag eens alleen op stap" is ook niet echt geloofwaardig.
Dit is inderdaad een zeer gekend verhaal.. kwamen wij als koppel ook veel tegen... dan weet je dat dit foute boel is. Blokken is de enigste optie.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
SDC belazert de boel door oude niet actieve profielen online te laten staan. Zo zijn er in werkelijkheid veel minder leden. Drugs op sdc feestjes is een ander probleem.
Veel niet actieve profielen worden weer actief.

Bijna de helft van de stellen gebruikt recreatieve drugs. Zijn volwassenen, ik zie daar geen probleem.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Omdat je als man alleen geen kans maakt op leuke afspraakjes
Jawelhoor

Er zijn legio mannen (en niet alleen gekleurde) op SDC die een leuk en aantrekkelijk profiel hebben (niet dat ze allemaal superknap zijn maar wel een gelikte presentatie) en tientallen validaties in het profiel.

Die mannen kunnen de vraag niet aan.
Validaties wijzen ook op betrouwbaarheid. En dat is superbelangrijk vooor koppels.
Wachten op iemand die niet komt...Nee.

AV2

Toogplakker
8 jul 2017
125
39
Man, lul niet, als je wat steviger bent zoals ik dan maak je geen kans. Dus liever zo en wel leuk, dan voor jan joker op de site.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Als je dik bent zijn je kansen kleiner uiteraard. Voor dikke koppels geldt dat ook.

Kwillem1

Toogplakker
19 mei 2022
41
46
Jawelhoor

Er zijn legio mannen (en niet alleen gekleurde) op SDC die een leuk en aantrekkelijk profiel hebben (niet dat ze allemaal superknap zijn maar wel een gelikte presentatie) en tientallen validaties in het profiel.

Die mannen kunnen de vraag niet aan.
Validaties wijzen ook op betrouwbaarheid. En dat is superbelangrijk vooor koppels.
Wachten op iemand die niet komt...Nee.
Misschien voor jongere mannen.
Ik ben 53, heb een hele rits validaties en vrienden. Allemaal koppels en single dames die ik ontmoet heb in een club.
Heb een profiel met heel wat uitleg en een verhaal.
En krijg zelden of nooit een reactie terug als ik iets spontaan stuur of op een speed date reageer.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Misschien voor jongere mannen.
Ik ben 53, heb een hele rits validaties en vrienden. Allemaal koppels en single dames die ik ontmoet heb in een club.
Heb een profiel met heel wat uitleg en een verhaal.
En krijg zelden of nooit een reactie terug als ik iets spontaan stuur of op een speed date reageer.
Wat vooral veel helpt op SDC is als je koppels in een leuke accommodatie kunt uitnodigen.
Ik zie 50plus singles op SDC met meer dan 100 validaties.

Terug
Naar boven