secretrooms.nl

• Topic starter Verwijderd lid 1700
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 1700

Guest
Secretrooms.nl is een bemiddelingssite om kortstondige kamers te huren, een soort bookings.com van de rendezvous- of lovehotels.

Ik was er naar opzoek omdat ik niet altijd dames kan ontvangen of dat de dames niet naar mij willen komen omdat de afstand te ver is. Ik probeerde vandaag (anoniem) een kamer te boeken, pseudoniempje ingevuld en contant betalen geselecteerd, maar om de reservering definitief te maken willen ze graag een kopie van je bankpas+ID of een kopie van je Creditcard. Beide staan gewoon op naam natuurlijk en daar heb ik geen zin in, ga graag anoniem door het leven.

Wie heeft hier of met een ander soortgelijke service ervaring?

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Identiteitsfraude betekent dat iemand anders dan uzelf gebruik maakt van uw identiteitsgegevens. Dit gebeurt vaak met een kopie van uw identiteitsbewijs. Hiermee kan iemand op uw naam bijvoorbeeld een lening aanvragen of een telefoonabonnement afsluiten. Het gevolg is dat u rekeningen ontvangt voor zaken die u niet heeft aangeschaft. Als u die niet betaalt krijgt ú met de deurwaarder te maken en niet de fraudeur. Verstuur NOOIT uw gegevens via e-mail. Dus ......... niet doen.

Terug
Naar boven