Seks met de uitbaatster van een rendez-voushotel

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Twee jaar geleden had ik ergens in Vlaanderen een date met een studente. In een rendez-vous hotelletje. Het meisje (zij was 21 dacht ik) wachtte me netjes op op de parking van het hotel. En dan gingen we samen naar binnen. Tegenwoordig gebeurt alles automatisch met een betaalautomaat, toen moest ik aan dat hotelletje nog aanbellen.

Goed: een knappe vrouw opende de deur, ik betaalde haar en ging met de studente naar de kamer. Goeie seks gehad (ja, zonder condoom) en maar helaas de laatste keer ook wegens het te grote afstandsverschil tussen waar ik woon en waar zij woonde. Het hotel lag uiteindelijk voor allebei op 60 kilometer rijden.

Dus, de dagen nadien wat gezocht op datingsites naar een andere vrouw en ik belandde op de datingsite van Eddy Lipstick. Een advertentie geplaatst en ik kreeg reactie. Een vrouw schreef me dat ze de beschrijving van mijn zoekertje wel leuk vond en dat ze de foto van mijn lul ook wel kon appreciëren. Ik bekeek haar foto goed en had zoiets van 'die ken ik'.

Uiteindelijk enkele mailtjes gestuurd en toen bleek dat ik haar echt kende: ze baatte een hotelletje uit in de gemeente X (omwille van privacy redenen kan ik niet zeggen waar). Verdorie, dat was de vrouw die ik in dat hotel had gezien. Blijkbaar een hete vrouw, want ze bleek ook een vriend te hebben. Maar die klopte enorm lange uren op zijn werk. En zij verveelde zich. Ze zag in haar hotelletje vaak leuke koppeltjes passeren, hoorde hen lekker vrijen en zij kon op haar kin kloppen. Dus had ze op mijn advertentie gereageerd.

Ik opnieuw naar ginder gereden. Deze keer moest ik geen kamer betalen ;-), we gingen naar haar privé. In de woonkamer hebben we lekker liggen rollenbollen - één keer moeten stoppen omdat er een koppeltje aanbelde - en uiteindelijk geweldige seks gehad. Ze pijpte lekker zacht (waar ik van hou) en heb haar dan volgespoten. En aangezien ik zeer veel sperma spuit, vond dat ze enorm geil. Het zaad uit haar kut voelen lopen.

De weken nadien hebben we nog enkele keren afgesproken. Zelfs op een moment dat haar man thuis was. Die was ervan op de hoogte, zei ze later. Maar helaas is het contact nu verbroken. Ik ben nog met een andere date in het hotel geweest, maar nu is de toegang geautomatiseerd. Ik weet niet of de zaak nog van haar is.

Terug
Naar boven