GekkeBert46
Toogplakker
- 26 jan 2017
- 100
- 75
Ik moest er ineens aan denken omdat mijn ex me mee vroeg voor een prive Sauna.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik fantaseer er nog wel eens over. Wij hebben alleen geen contact meer en ze mag mij ook niet meer. En als ik haar zie en haar gedrag dan is de opwinding gelijk weg. Maar man man man wat een enorm uitpuilende schaamlippen heeft ze en wat wordt ik daar geil van. Het is zelfs zo erg dat ik er wel eens over fantaseer als ik een dvp neuk en het moeilijk lukt om klaar te komen. Dan een beeld voor me dat ze gehurkt op haar voeten en de handen op mijn borstkas mij aan het berijden is en ik die lange lippen om mijn pik zie, dan spuit ik in no-time de dame die ik dan aan het neuken ben volAls zij de relatie beeindigt heeft en je vind haar nog lekker dan zeg ik natuurlijk doen. Als jij haar aan de kant geschoven heeft waarom zou je dat dan nog willen.
Vorige week met mijn ex in een privé sauna geweest. In het bubbelbad bleef zij maar friemelen. Ik kon de verleiding niet weerstaan dus maar bare volgespoten op een bedIk moest er ineens aan denken omdat mijn ex me mee vroeg voor een prive Sauna.