Seks op Thais strand kost toeristen 262 euro én publieke vernedering

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Bizarre vond ik dat een Japanse dame op fetlife zoiets in het park wou doen. Daar had ze in een "Bangkok" groep aangekondigd en ik vond het al riskante oproep.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@Moggie die Franzosen bedoel je? Dat zijn alleen hun voornamen, pannenkoek.

@Cumgiver en op de Thaise Fetlife groepen, wordt er juist op gehamerd dit soort oproepen niet te doen en de Thaise mores en wetgeving in acht te nemen. De meeste zullen ook worden weggemodereerd, al zal er hier en daar gerust een tussendoor glippen.

Laatst bewerkt:

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Wat een schijnheiligheid zeg… Waarom doet (bijna) iedereen in hemelsnaam zo moeilijk over sex….

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
@Gerbruin2002 Buiten gebieden als bijvoorbeeld; Bangla, Buakao, Cowboy en Nana, is Thailand gewoon een behoorlijk conservatief land.

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Nou, conservatief is betrekkelijk. Vrije verkoop marijuana, hashish, aanbod prostitutie open en bloot. Shemails volledig geaccepteerd, homohuwelijk gelegaliseerd. Komt op mij over als progressief. Seks in het openbaar is verbonden, net als hier overigens. Meest vrijdenkend volkje in Azië wel hoor.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
426
185
Nou, conservatief is betrekkelijk. Vrije verkoop marijuana, hashish, aanbod prostitutie open en bloot. Shemails volledig geaccepteerd, homohuwelijk gelegaliseerd. Komt op mij over als progressief. Seks in het openbaar is verbonden, net als hier overigens. Meest vrijdenkend volkje in Azië wel hoor.
Totdat je buiten de geijkte toeristen gebieden komt.

Voormalig lid 51718

Toogplakker
24 aug 2025
28
21
Lijkt me een manier van thailand om van haar Sodom and Gomorrah imago af te komen. Dit soort berichten dienen meestal een bepaald belang. Publieke schandpaal, waarin leven we de middeleeuwen? (Dit mag alleen onder de noemer "fictie"). En dat wordt ook nog eens wereldnieuws, ... zelfs Australie pikt het op, het verhaal is niet authentiek.

Terug
Naar boven