Seksuele handeling zonder consent is volgens wet verkrachting

Ik heb geen bezwaar om een dame vol te spuiten ondanks dat ze aangeeft dit niet te willen

• Eens, moet kunnen

Stemmen: 29 18,8%
  • Oneens, onacceptabel

Stemmen: 125 81,2%

• Totaal stemmers
    154

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
2. Is irrelevant, de meid moet 100% kunnen bewijzen dat cip consent door haar was ingetrokken. Dat je zaad in haar poes zit bewijst enkel dat je haar bare geneukt hebt met creampie, niet dat ze haar consent had ingetrokken. Tenzij ze dit bewijs op whatsapp of video heeft kunnen vastleggen.

Dus nogmaals hoe kan een rechter zonder bewijsmateriaal in haar voordeel pleiten (iets met jurisprudentie en rechtspraak enzo)? Daarom dat alle cases bij mijn weten tot nu toe steeds werden verworpen
Lees even over de nieuwe wet die ik in de openingspost heb geplaatst. Dit is namelijk exact een van de dingen die er veranderd is. Jouw zaad is juist wél genoeg bewijs. Haar woord hoeft niet vastgelegd te zijn.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Het gaat nog zover komen dat mannen met drouds sex hebben en vrouwen laten links liggen. Alleen al uit schrik om een rechtzaak aan hun been te hebben

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Nog even en de sharia wordt wet in Europa.
Vrouwen gaan dan niets meer te zeggen hebben.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Allereerst vind ik het jammer dat zovelen van ons in deze topic trappen. Dit i overduidelijk click bait en de topic starter is duidelijk een vrouw of een journalist. Deze persoon probeert bepalde uitspraken uit te lokken en vervolgens kan rme dit hele fom op zwart gaan.

Ik stel voor dat deze clickbait word verwijdert, het kan ons alleen maar schade toe brengen.

Als een dame een bepaalde handeling wijgert dan neem je je verlies en dwing je haar niet. Heel simpel, iedereen weet dat. We hoeven hier geen woorden aan vuil te maken.

Volgens de wet is het ook verboden om een 18+ te betalen tegenwoordig, iedereen moet 21+ zijn. Heeft het daadwerkelijk geholpen? Doet het uberhaupt iets of is het symbool politiek? Aangezien ik zo België of Duitsland in kan en het dan wel kan?
Omdat iets een wet is, betekent niet automatisch dat iets juist of logisch is, zeker niet in deze woke tijden. Maar nogmaals je dwingt nooit iemand tegen haar wil. En mannen laat je ook niet dwingen om tegen jou wil te betalen voor een vrouw haar voedsel
/ date / kleding of wat dan ook. Je mag ook je financieele consent intrekken op elk punt dat jij maar wil. Gelijkeid? Toch?

Dus als je uit eten gaat en je gaf aan te betalen, maar uiteindelijk wil je dat niet? Loop gewoon weg en laat haar betalen, consent werkt 2 kanten op.

Einde discussie.

Terug
Naar boven