Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het echt grappig hoe een in het nauw gedreven bareneuker zijn eigen gedrag goedpraat en het corona risico hier blijft opblazen. Ik heb niets tegen bareneukers, wel tegen hypocrieten. Ik vorm overigens geen gevaar voor kwetsbare personen. Misschien help ik ze wel.DriverT zei:Inderdaad het is best dat U stopt met uw 'gezever' en werkt aan uw emotioneel IQ en zich tracht te verplaatsen in de situatie van medisch meer kwetsbare mensen voor wie u (véél meer dan de kampioen NZC) een regelrecht gevaar vormt!
In het bejaardentehuis en de school/kantine neuk je waarschijnlijk niet, maar in een hoerenkot, in een seksclub en bij de gewone neukende medemens (idereen dus) ben jij een superverspreider. Veel mensen neuken bare met hun partner in de veronderstelling dat die niet buiten de deur bare gaat neuken met dames die het met iedere betalende klant doen.DriverT zei:Wanneer ik een SOA oploop en het bejaardentehuis/school/kantine binnenstap kan ik niemand besmetten! Dit is wel het geval bij covid!
Voor alle dingen die kunnen, bestaat er een kans op voorkomen. Er zijn reeds verschillende studies die uitwijzen dat een besmet persoon zonder symptomen een bijzonder minieme kans heeft om de besmetting door te geven, tenzij die persoon in jouw gezicht blaast of spuwt, begint te hoesten of te niezen of te rochelen enz. Maar ik denk dat zelfs in de tijd dat de gewone mens nog niet wist dat het woord covid bestond, de meeste mensen wel automatisch een beetje uit de buurt bleven van zulke personen.katwesel zei:Je kunt simpel besmet zijn met dit leuke virus zonder dat je ook de symtomen er van krijgt . Hierdoor ben je dus een groot gevaar
voor je omgeving ...... maar ook voor je collega wandelaars .
Op een forum als dit lezen er verschillende mensen mee. Dat kunnen politiediensten zijn bv, maar ook mensen die op een of andere manier betrokken zijn bij iets. Het voorbeeld was het Antwerpse Schipperskwartier. Dat is een hele organisatie die door mensen gerund wordt, en die zijn doorgaans iets beter op de hoogte van dat 'reilen en zeilen' dan de klanten.katwesel zei:En je opmerking dat in skw in Antwerpen nog geen positieve gevallen zijn
kan op verschillende manieren geinterpreteerd worden . 1) je bent erg goed op de hoogte van het reilen en zeilen van alle aanwezige dames
2) Je gelooft letterlijk wat er door andere wandelaars en dames allemaal verteld wordt ...... 3) je hebt zo'n eigen dunk van jezelf dat je een mooi verhaal ophangt en wij moeten dit maar allemaal geloven .
katwesel zei:Verder hang je een mooi verhaal op waarin de medewandelaar die aan nzc doen thuis ook gewoon bare doen . Dit is toch normaal dat je in een relatie bare doet of doe jij thuis alles met condoom ..... Verder zijn er ook genoeg dames die buiten hun relatie poepen en ook aan bare doen met allerlei mannen zonder dat de man des huizes dat weet ..... Met al deze wisselende kontakten kun je naast een soa dus ook makkelijk corona oplopen . Maar het lijkt dus wel in jouw bewoordingen dat dit dus niet bestaat en er in de afgelopen periode niet zoveel slachtoffers gevallen zijn .
[|quote]
Over de toestand bij raambuurten, weten we onderhand dus al wel iets, en dat valt reuze mee. Wat er thuis gebeurt, en wat er gedaan wordt met niet-betaalde sekspartners, daar is geen onderzoek van bekend. Ik veronderstel bv dat er met een onbetaalde maitresse waarschijnlijk veel meer getongzoend wordt dan met een sekswerker.
Dat is ondertussen een afgezaagde gebakkenlucht uitlating. Stel jij ook diezelfde vraag aan andere mensen die bewust risico's lopen en die dan in een ziekenhuis kunnen terechtkomen? Ik denk aan de vele rokers met longkonker, de roekeloze wegpiraten die verongelukken, de veel te dikke mensen die geacht worden zich ziek te vreten (wat overigens lang niet altijd zo is) en... de nzc fans die met een 'probleempje' opgezadeld zitten. Die gaan we allemaal een papiertje laten ondertekenen, dat zij niet willen geholpen worden. Zo hebben we meteen plaats genoeg vrij in de ziekenhuizen voor de covid patienten, zodat al die weinig significante regeltjes niet meer moeten opgelegd worden. Zo voorkomen we immense ontwrichtig van het maatchappelijke leven. Meedenken met het zorgpersoneel dus. :mrgreen:katwesel zei:Als jij nu in het ziekenhuis beland met corona geef je dan aan het personeel dan ook aan dat je niet geholpen wil worden . Ik weet wel zeker dat je dit niet zal doen .... Met jouw manier van denken ben je echt aan het meedenken met al het personeel in de zorg .
Fijn zo. Proficiat trouwens met jouw kristallen bol, waarin je kan zien wie ik ben en wat ik doe, en met wie ik waar zoal geneukt heb. Misschien moet je toch heel even jouw 'mogelijkheid 3)' hierboven nog eens herlezen... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:katwesel zei:Je zal wel denken , deze jongen lult maar wat in de ronde maar hij loopt al heel wat jaren in het wereldje rond en heeft in zijn loopbaan al heel
wat dames zc geneukt , en dit is op heel veel plekken gebeurd waar jij nog nooit een dame uberhaupt aan je zijde gehad hebt .....
Inderdaad nestorix. Zoals je het zelf een beetje voorstelt: iedereen heeft behoefte aan seks en intimiteit. Vrijgezellen, ja. Gebonden mensen? Laat ons eerlijk zijn: monogamie is niet het eerste kenmerk van de mens. Sekswerkers zijn een ideale vervanging van minnaar/minnares toestanden. Geen gedoe met relaties als je enkel seks wil.nestorix zei:oh nee, ik geef je oprecht veel plezier in je leven, heeft totaal geen ondertoon.
wel nzc, ook in corona tijd, alleen niet bagataliseren dat nzc minder gevaarlijk zou zijn dan eventueel corona, begrijp ik het zo goed?
jongens, het zal wel., ik heb idd een aantal maanden niet geneukt, omdat ik a niet kan thuis werken, en b tot een risico groep behoor.
maar je kan van een vrijgezel niet verwachten dat ie nooit meer neukt, met of zonder.
dus toen het weer mocht, liet ik mijn vaste dame komen, met inachtneming van enige maatregelen.
maar voor ieder ander lekker doen wat je wilt, en bij klachten testen.
mag er nu een slot op
albert indepoes zei:Voor alle dingen die kunnen, bestaat er een kans op voorkomen. Er zijn reeds verschillende studies die uitwijzen dat een besmet persoon zonder symptomen een bijzonder minieme kans heeft om de besmetting door te geven, tenzij die persoon in jouw gezicht blaast of spuwt, begint te hoesten of te niezen of te rochelen enz. Maar ik denk dat zelfs in de tijd dat de gewone mens nog niet wist dat het woord covid bestond, de meeste mensen wel automatisch een beetje uit de buurt bleven van zulke personen.
Cumgiver zei:Pff gelijk heb je lekkerding.
Wat we ermee kunnen is de boodschap dat deze tijd leidt naar andere situaties, waardoor klanten hun wensen gedeeltelijk of geheel niet vervuld worden. Sommige dvpers gooien hun prijzen omhoog. Dus heb je een vaste dame onderhoud dit contact, neem iets extra's mee wat ze kan waarderen en bespreek met haar hoe frequent je kan. Risico blijft er, maar is verkleinend. Dat geld hetzelfde als nzc.