Sense China Wellness massage

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Adres gegevens zie de topic over Moers.
Duisburger strasse 16,
47226 Duisburg - Rheinhausen.

Ik was erin de avond en hoewel de Duitsers ook weer thuis zijn van hun werk kon ik toch makkelijk een parkeerplek vinden vlak bij de salon.
Ik ging pas bellen toen ik geparkeerd had. Het grappige was dat er een Chinese dame buiten stond op 50 meter van mij en bij haar ging de telefoon over.
Ze pakte mij meteen bij de arm en begeleide mij naar het voorportaal van de salon.
Daar herkende de cheffin mij meteen en begroette mij met een knuffel. De 3 dames die er waren kregen gelijk te horen dat ik uit Nederland kwam wat blijkbaar positief is.
1 dame pakte mij links bij de arm en een andere rechts. De cheffin besliste dat ik met de linker dame mee mocht wat Lina bleek te zijn.
Op de kamer hoefde ik niets te vragen want de 2de dame zij gelijk 150,- euro voor een uur.
Dit afgetikt en toen was ik eindelijk alleen met Lina.
Om het kort te houden ik ben op de aanwezige bank gaan zitten en heb daar een heerlijk voorspel gehad waarbij zij van mijn jongeheer tot aan mijn kontje maar bleef likken
tot ik het wel tijd vond om de rollen om te draaien. Ook bij haar het kontje likken en later langzaam en heel rustig een vingertje erin.
Vol tongzoenen en natuurlijk de poes verwennen met de jongeheer. Ik mocht echter niet klaar komen in haar poes, maar dit kan bij dames wel een goede reden hebben.
Dus de lading op haar buik gespoten.
Aan het einde gevraagd om een douche de begeleide mijn en een volgens mij nog splinter nieuwe douche met wc.
Alles vond ik wel netjes en schoon, Er waren 4 massage of moet ik zeggen peeskamertjes.

Aan het einde stonden we nog wat te praten in het voorportaal . Hier kwam een andere dame naar mij toe en zij ,dat ze mij nog kende van MG.
Het was een nog jonge dame die vrij klein is en ze zag er goed uit net zo als de andere dames wel.
Ze greep mij in het kruis en liet mij haar borsten zien zodat ik deze kon vastpakken. Zij had blijkbaar goede herinneren aan mij , maar op dat moment wist ik niet wie zij was.
Dat is pas later tot mij doorgedrongen. In ieder geval heb ik het in Nederland nog nooit mee gemaakt dat een dame zo openlijk met mij aan het flirten is.
Een bezoek in de toekomst aan deze kleine donderstraal kan dan ook niet uitblijven.

Verdere recensies aan deze salon zijn welkom.
Groeten van Krullenbol.

SanRuzs

Snuffelaar
3 jul 2020
9
3
Ik heb dinsdag een afspraak met Lina.
Ik hoop dat alles goed gaat. Ik probeer zo snel mogelijk verslag uit te brengen.
Lijkt ze op haar foto?

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
55
46
Ik was nieuwsgierig naar hoe het er bij Sense aan toe zou gaan, kwam al in Moers.
Afspraak gemaakt met Lina via het oude Moers nr, maar dat nr kwam de rest van de dag niet meer online op whatsapp. Toen ik op de afgesproken tijd aanbelde maakte Miya open. Wel eerder gezien, nooit wat mee gedaan. Lina was er blijkbaar niet, contact begrepen we elkaar niet. Ze belde met de mamasan, dit is volgens mij Nana, stuk jonger dan MoederMoers. Afgesproken 100 voor een uur met pzc en btb, meer leek niet mogelijk.
Goede stevige massage, af en toe al een stout handje vanaf het begin, ze leek er erg zin in te hebben. Na een van haar enige woordjes Duits 'umdrehen' kroop ze op me en begon me overal te zoenen en te kussen. Pussyslide leek wat droog, maar na wat spelen met haar heerlijke tepels werd het vochtiger. Toen kwam de vraag sex machen? 50 extra. Snel gefixt en door. Ze tongzoent echt lekker en nadat ik alles fijn in haar kutje heb gespoten bleef ze nog lekker even liggen.
Naderhand lekker douchen in een frisse ruimte met schone handdoeken. Tot aan de deur bleef ze wat plagen.
Herhalingsgevaar gaat groot zijn, dit was echt beter dan ik ooit in Moers had😎
Oh ja let op, het gele huis heeft 2 ingangen. Bij de linker moet je zijn. Daar hangt een belletje met massage. Bij de rechterdeur niet🙊🙈

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Op mijn terugreis van Arabella ben ik gestopt in deze massage, geïnspireerd door de goede recensies hier. De leuke mamasan Nana zei me dat het 160 € was. Ik zei haar dat ik 150 had gehoord, maar ja op 10 € komt het niet zeker? Ze zei me dat Lisa me zou behandelen en dat ik er erg blij mee ging zijn. Ik vroeg haar of zij zelf niet kon, maar ze zei dat ze het voorlopig niet deed omdat ze zwanger is. Dan stemde ik maar in met haar voorstel. Ik dacht eerlijk gezegd dat het de hier beschreven Lina ging zijn maar het was Lisa. En Lisa sloeg wel tegen toen ik haar zag. Eerder een oma-type. Daar gaan we niet voor naar de meisjes hé. Maar ja ze zal het wel goed doen zeker. De massage was erg goed maar ik vond het wel lang duren eer het sexueel werd. Maar toen was de behandeling met haar tong van afwisselend mijn aars, ballen en penis wel voortreffelijk. Spijtig dat ze toen in 69 overging want ik had eigenlijk geen zin om haar kut te likken. En toen ze op mij in amazone kroop probeerde ik nog mijn ogen te sluiten om haar oudere lichaam niet te moeten zien. Maar ja, toen liep het bloed uit mijn stijve en werd die heel slap…. Ik heb toen het smoesje gebruikt dat ik echt te moe en gestresseerd was en een douche genomen.
Spijtig van de verwarring Lisa - Lina.

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
36
Gister hier even langs geweest en al vooraf een afspraak via whatsapp gemaakt voor miya
Eenmaal aangekomen om de hoek geparkeerd vind ik persoonlijk prettiger dan voor de deur naar de salon gelopen en op het belletje geklikt waar massage op stond de mamasan/cheffin deed open en begroeten mij ik zei in het duits dat ik een afspraak had met miya alleen de cheffin kon volgensmij totaal geen duits maar uiteindelijk kwam miya aangelopen helaas was de foto denk ik minimaal 10 jaar oud die ik kreeg maar kon wel eruithalen dat zij het was ergens in de verleden tijd mamasan mee de kamer in met miya en vragen wat ik wil ze vroeg voor 1 uur 50 en met btb 50 bij ik akkoord gegaan 100 betaald uiteindelijk toen mamasan de kamer uit was gevraagt aan miya voor meer mogenlijkheden en sex zonder was mogenlijk voor 50 meer dus intotaal 150 ik het betaald en de douche in toen ik eruit kwam werd ik gemasseerd en ging ze mij teasen over me rug likken en mocht ik mezelf omdraaien toen begon ze met lekker diep te pijpen en net voor we aan sex begonnen zei ze via de translate app niet CIP dus ik natuurlijk teleurgesteld maar uiteindelijk voor 10 meer mocht het weer wel dus naja dan maar de 10 euro extra betalen ook geen einde van de wereld lekkere sex gehad uiteraard in haar gekomen erna nog een lekkere massage en douche gehad en toen me weg weer vervolgd

• Like
Waarderingen: ggd

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Gisteren hier weer eens langs geweest.
Vooraf een afspraak gemaakt met Miya.
Zij is mijn favoriet nadat ik alle 3 de dames bezocht heb.
Ik was echter een half uur te vroeg en Miya was nog niet beschikbaar.
Ik heb toen van de nood een deugd gemaakt en ben met Lisa naar de kamer gegaan en heb daarna Miya nog extra geboekt.
Van Nana kreeg ik geen korting op de kosten het was 1 dame voor 1 uur en 1 dame voor een half uur dus 150,- en 100,- voor all-inn.(dus 250,-).
Nou vooruit, ook nu achteraf vond ik het de kosten meer als waard , want ik heb genoten.
Lisa kende ik nog vanuit Moers en zij ging er helemaal voor om mij te verwennen. Alles behalve anaal bij haar was mogelijk.
Na ca. 45 minuten kwam Miya er bij en kreeg ik even een 4 handen massage wat echt super aan voelt.
Lisa nam met een kus afscheid van mij en Miya kon niet wachten om boven op mij te kruipen.
Het was mijn 3de bezoek aan haar en zijn zit vol energie en laat je geen seconde met rust.
Ik stelde voor dat ik haar zou masseren en dit mocht wel. Zij ging liggen en ik masseerde haar borsten met massage olie.
Ze trok mij gelijk boven op haar en begon hartstochtelijk te zoenen. Mijn jongeheer werd in haar poes geduwd door haar waardoor mijn massage maar even heeft geduurd. Vele standjes sex waren het gevolg waarbij Miya nog meer heeft genoten dan ik.
Ik zag op de klok dat we nog maar 15 minuten hadden en stelde haar voor om samen onder de douche te gaan waarbij ik vroeg om daar een pijpbeurt van haar te krijgen.
Zij ging mee naar de badkamer en de deur ging op slot. Nou mensen hier gingen de remmen weer los en ik heb haar genomen van achteren aan de wastafel en onder de douche . Uiteraard ging mijn wens in vervulling en heb ik een uitgebreide pijpbeurt onder de douche gekregen.
Hierdoor is de tijd ook uitgelopen maar , Nana bood achteraf alleen maar haar excuses aan , omdat Lisa niet zonder overleg met haar met mij mee had mogen gaan.
Met knikkende knieen en een uitgebreide smile op mijn gezicht ben ik nog even gaan rondlopen en daarna weer huiswaarts gekeerd.
De volgende keer overweeg ik om maar een rollator in mijn auto mee te nemen, als ik deze wervelwind weer ga bezoeken. Ik zou hem wel eens nodig kunnen hebben. Miya is 30 jaar en is ook klein van stuk ,maar groots in daden.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Zojuist Sense China Wellness Massage in Duisburg bezocht.
110 voor een uur massage met pzc, vingeren, beffen.
De dame die ik had werd zo geil (net als ik overigens) dat ze er gewoon blank op ging zitten.
Er is verder niet gesproken over de nzc upgrade.
Helaas mocht ik niet intern doneren. Maar, gezien de prijsstelling kon ik mij daar niet druk om maken.
De zaadjes dus netjes op haar buik gedeponeert.

Mij zien ze daar terug.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Massage was initieel 30 voor 30 minuten en 50 voor 60 minuten.
De rest is upgrade. Maar, waarschijnlijk hadden jullie dat al wel bedacht.

Terug
Naar boven