Sex met een junk/verslaafde

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je mag wel iets meer respect naar iemand hebben, junk of niet. Je hoeft zo niet te praten, maar dat is hier op de site ver te zoeken allemaal stoere jongens.

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Je mag wel iets meer respect naar iemand hebben, junk of niet. Je hoeft zo niet te praten, maar dat is hier op de site ver te zoeken allemaal stoere jongens.
De junks kiezen er zelf voor toch niemand dwingt je om dope te proberen

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Denk dat hij eens goed moet nadenken hoe hij met de medemens omgaat, zo te lezen behandel jij niemand goed of is dat stoerdoenerij.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Nou op destijds de Keileweg zaten wat ratjes bij hoor, friemelden vakkundig je knip uit je achterzak in mijn bussie en viel toevallig open, alle 50'jes over de vloer, die zijn van mij zei ze…..ik kon der wel wat. Paar dagen later lag ze onder een oplegger, verkeerde getroffen risico van het vak. Zaten ook goede bij, daar kwam ik vaak thuis of nam ze soms bij mij mee, maar slapen bleven ze helaas niet.

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
De dwangmatigheid zit in de verslaving. Er is geen mens die zegt van: 'Ik word later junk en ga mijn verslaving bekostigen door bare sex'...
Exact. Iedereen die denkt dat verslaving "een keuze" is snapt niet hou verslavingen zijn of werken. Niemand kiest voor een verlammende verslaving, ook niet wanneer je wel kiest om iets te gebruiken.

Een junk is voor mij iemand die al een tijdje op straat is, ingevallen gezicht, tanden slecht etc. Daar ga ik echt voor geen goud seks mee hebben. Als was de condoom zo dik als een autoband. Nee Dankje.

Maar een dame die gebruikt maar er nog okay uit ziet en waar je een normaal gesprek mee kunt hebben is voor mij echt geen probleem.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Vroeger aantal dames getroffen die leuk in omgang waren en ook goed uitzagen. Hoewel vrij passief erg lekker neuken. Minder was vaak het tuig erom heen.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
En weet je wat de grap is.. ik gok dat de meeste hier alleen stoer zijn achter het toetsenbord. Als ze op de kamer bij de dame zijn hebben ze weinig praatjes.

jamie1994

Toogplakker
4 jan 2016
29
3
Misschien dan de vraag of iemand een gekke junk in Zuid holland heeft?
Zou zeker weer eens willen proberen.
Vroeger had ik er 1 in Rotterdam, maar deze ging uiteindelijk heel het land door.
Mocht iemand er 1 kennen hoor ik het graag.

Noortjexx

Toogplakker
4 nov 2020
25
14
Is het niet zo dat bijna elke dame van plezier het doet voor het geld, omdat ze wel op een of andere manier wel problemen hebben. Verslaafd of niet, snap wat je bedoelt, maar als jij een dame bezoek, help je haar dan ook ?
Of dien de dames die je bezoekt het voor hun plezier ?
Gelukkig zijn er genoeg dames die het niet doen omdat het moet maar omdat het kan 💕

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Voordeel van de junk is als de nood hoog is kun je voor 50 euro bare anaal onderweg🥲

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Diep triest, hoe jij reageert, maar daar zal je wel op kicken.
Stoer achter de toetsenbord.

Terug
Naar boven