Sexjobs -> neuken zonder condoom rubriek

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Ter info: het was al een tijdje niet meer mogelijk om een advertentie te plaatsen in de rubriek "dames van plezier -> neuken zonder condoom".
Nu is mij door sexjobs support bevestigd dat ze die rubriek definitief willen verwijderen.
Dus let er even op bij het zoeken naar bare, dat je ook de andere categorieen (helaas) moet gaan doorspitten.

De lopende advertenties in die rubriek blijven nog even doorlopen, maar nieuwe advertenties kunnen daar niet meer geplaatst worden.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
In de categorie "bare gangbangs" kun je nog altijd advertenties plaatsen. alleen dvp -> nzc niet meer...

A

Anonymous

Guest
Komen ze wel op terug, kost ze klanten want die stappen over naar Kinky.

A

Anonymous

Guest
Om, zoals anderen ook al opmerkten, politiek correct te zijn. Kinky deed dat ook een tijd geleden, maar kwamen daar ook op terug.

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Ik keek gisteravond in die rubriek en ik zag nieuwe adjes...misschien weer een geval van antiPC paranoia? :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
bordello zei:
Ik keek gisteravond in die rubriek en ik zag nieuwe adjes...misschien weer een geval van antiPC paranoia? :lol:

Er zijn geen nieuwe advertentie's. Er staan er ca 30 van klanten die al langer adverteren daar. Die "mogen" nog adverteren tot ze het geheel opdoeken.

Als adverteerder kan je geen nieuwe meer aanmaken, je kan alleen bestaande ad's nog omhoog gooien

IMG_4123.PNG

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik kan jullie melden dat het op Sexjobs weer mogelijk is om nieuwe advertenties te plaatsen in de rubriek "neuken zonder condoom"....

Ze zijn er dus inderdaad op teruggekomen wat hier al eerder geopperd was!

Greetz, Handy

Terug
Naar boven