Sexjobs - nieuwe Formaat

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Hmm, wat een ramp. Sexjobs heeft geprobeerd het formaat van zijn website te veranderen, en nu is alles in de war :( Gangbangs waarvoor condooms nodig zijn, staan vermeld onder blote gangbangs? Ook de optiek van de fotoadvertenties is naar mijn mening slechter geworden. waarom konden ze een goede site niet gewoon met rust laten, zoveel erotische websites die ik ken denken dat ze moeten verbeteren en dingen moeten verknoeien.

Het enige dat ze misschien hadden kunnen verbeteren, was om een selectievakje toe te voegen voor etniciteit van een meisje en of ze geschoren of natuurlijk was om zoekopdrachten naar mijn mening te verbeteren. medelijden

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
flink minder overzichtelijk. Schreeuwerig drukke layout en stuk minder gebruiksvriendelijk. Jammer.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Gaat heus niet zo blijven. Lijkt me Op mobiel is de site gewoon niet meer te gebruiken lijkt het.

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
82
48
Sexjobs is voor mij nu definitief einde oefening. Zeker al 4-5 jaar geen date meer gehad via sexjobs. Zijn betere alternatieven, kinky, maar ook redlighs of bekende duitse websites voor mij als limburger

Peterke1987

Toogplakker
3 jun 2021
35
26
Wat een kut site is het geworden… zoeken op regio in de rubriek dvp kan ik nergens meer vinden… ik heb als limburger weinig aan advertenties uit bv friesland of groningen. Daar moet ik nu dus ook doorheen spitten als ik een date zoek.

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
Niet meer te doen. Als ik postcode invul in een straal van 50km staat alles door elkaar. Geen manier om nieuwste adv. bovenaan te krijgen zoals eerst automatisch ging?

Voormalig lid 39521

Toogplakker
6 sep 2023
46
20
Is waarschijnlijk een nieuwe versie van de software die ze gebruiken voor hun website. Vaak heeft men geen keuze en moet men updaten in verband met bijvoorbeeld einde support oude software of het verbeteren van beveiliging.

Ben het wel eens dat lay-out technisch het geen vooruitgang is!

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Laten we positief zijn. Kan iemand 3 punten noemen wat er beter is aan de nieuwe versie? <einde sarcastisch>

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Bare gangbangs staat nu onder Events.
Het is er idd niet beter of overzichtelijker van geworden.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
exotische dames en buitenlandse dame rubriek bestaat ook niet meer. Liever hadden ze een hele nieuwe website gebouwd.

Sjonbi1970

Toogplakker
2 okt 2023
25
17
Welke kneus van een ICT er heeft deze nieuwe omgeving bedacht.
Wat een KUT site is het geworden.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Zo slecht is de nieuwe website helemaal niet, het werkt gewoon anders ;)

Bovenin de balk een plaats ingeven en dan rechts de afstand. Aan de linker kant kan je filters ingeven. Om alle advertenties van mannen te negeren geef jij bij filters vrouwelijk aan, dan zie je alleen vrouwen.

nadluaq

Toogplakker
5 jul 2015
51
19
Helemaal eens met @Walker2, ik zie het ook niet wat er allemaal mis mee zou zijn.

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Ander pluspunt is het versturen van berichten, wel eerst account aanmaken. Maar berichtenservice is nu een soort chatbox.

Terug
Naar boven