Sexjobs - nieuwe Formaat

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nog een duit in het zakje: verschrikkelijk deze vernieuwing.
Wie dat bedacht heeft voor straf zelf laten zoeken op die site.
Echt met afstand de slechtste versie Sexjobs ooit.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Bare gangbangs staat nu onder Events.
Het is er idd niet beter of overzichtelijker van geworden.
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om een lijstje van alleen bare bangs te krijgen. Als iemand dit wel lukt, kun je me dan aub hier uitleggen hoe?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik krijg totaal geen mails meer als reactie op een advertentie ook niet in mijn inbox. Werkt zeer slecht deze sexjobs

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Op de smartphone kun je pas de afstand invullen in landscape mode, in portrait mode heb je die keuze niet.
Deze krijg je pas te zien als je al hebt gezocht op adres. Echt een drama hoe vaak je nu moet klikken overal. Ook dubieus of je afstandskeuze wel wordt toegepast.

De enige verbetering zijn de selectievakjes of je 18+ bent etc.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Moeten moet iemand hier op deze site een overzicht maken van de barebangs?

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Niks kinderziektes. Een amateur heeft de oude code geconverteerd en zonder enige test online gedonderd. Dingen werken gewoonweg niet of slecht. Daarbij kan het uitmaken met welke browser op welk os je werkt en hoe oud die browser is. Een beetje ontwikkelaar test die allemaal, voor zover dat dan mogelijk is.

Mike_76

Toogplakker
15 jul 2020
117
74
Grote tieten is ook weg, was samen met nzc m'n 2 favoriete rubrieken waar ik standaard naar keek. Nu blijft nzc dus over... Jammer...

Jeroennh

Toogplakker
15 mei 2023
31
15
Ze zij met een oplossing bezig, zie deel uit mail correspondentie met sj:

Beste Jeroen.,

Wij zijn het met je eens dat de zoekfunctie nu niet goed werkt.
Er word dan ook nu hard gewerkt aan fixes die dit moeten verbeteren.
Ik verwacht dat dit met een paar dagen is opgelost.

Met vriendelijke groet,
Bart - Support Sexjobs

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Ook als je in de filter A en B aanklikt dan sluit dit niet uit maar ze doen een OF doe maar eens Neuken zonder condoom en tongzoenen aanklikken.
Als je op pagina 2 zit en andere rubriek aanklikt blijft de pagina nummer op 2 staan. Als ik voor iedere bug een euro zou krijgen kon ik alle dames gratis bezoeken.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Er is natuurlijk wel een ding waar we hier helemaal geen rekening mee houden: en dat is dat we hier op dit forum natuurlijk enorm verwend zijn door de geweldige software die de beheerder geintroduceert heeft. Dus bij deze even een enorm compliment voor de huidige beheerders van dit geweldige forum. 🥰🥰🥰

defectivemonkey

Toogplakker
3 aug 2019
26
24
Aan de ene kant vind ik de berichtenbox wel fijn, stuk anoniemer dan mailen. Maar ik merk wel dat er minder (snel) gereageerd wordt. Denk dat dames gewend zijn om alleen hun mail te checken en niet de berichtenbox op sj zelf lezen. Het is ook wel een extra drempel om verplicht geregistreerd te moeten zijn om te kunnen reageren. En je kunt geen foto's sturen via de berichtenbox. Was via mail toch veel laagdrempeliger om ff een foto te vragen of te sturen.

Terug
Naar boven