Sexparty Michaela en Sarah te Dusseldorf

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Op woensdag 14 juni richting Dusseldorf vertrokken en in de buurt van Alt Eller vond dit AO/CIP party plaats wat zou plaatsvinden tussen 15 en 21 uur; kosten 89€. Had op de website al gekeken naar de informatie en de foto van Michaela trok zeer mijn aandacht want heerlijk figuur en mooie borsten. De andere meid "Sarah" genaamd was dan haar vriendin maar daar was geen foto van beschikbaar. Michaela had een tijdje terug nog meegedaan aan de gangbang in Sprockhoevel maar toen was ik helaas verhinderd en aangezien ik vrij was zag ik mijn kans haar te ontmoeten.

Locatie was goed te vinden en toen ik de woning binnenkwam zag het er erg netjes uit. Een dun matras op de grond en een groot bankstel en daarnaast een louncheplekje waar je comfortabel kon zitten/liggen of gewoon lekker kon neuken want Michaela nam regelmatig plaats waarbij ze haar benen geil spreidde. Er was ook een theke die het geld incasseerde en voor de drankjes zorgde. Beneden is er een ruimte waar je je kunt omkleden en boven bevond zich het badgedeelte/toilet.

Toen ik mij had gedouched en wat had gedronken pakte Michaela me beet en begeleidde me naar het bankstel waar ik plaatsnam. Ze stond recht voor me. Ik was op dat moment al behoorlijk opgewonden. Wat een plaatje stond er voor me. Ze had haar bh en slip nog aan en langzaam deed ze haar topje uit en kwam er een stel prachtige borsten tevoorschijn. Ze speelde wat met me en na een tijdje lagen we op het dunne matras te "boemsen". Het voelde erg lekker en de standjes missio en plat doggy volgden en in dit laatste standje spoot ik haar helemaal vol. De andere meid was ondertussen bezig met 2 andere kerels op het bankstel. Zij had wat minder mijn aandacht omdat ze qua lichaam me wat minder aansprak want slanker maar zeker niet onaantrekkelijk. Haar heb ik ook een paar maal geneukt en ook klaargekomen maar het kwakje dus op haar lichaam gespoten want intern doneren was bij haar helaas niet toegestaan dus de CIP party gold dus alleen voor Michaela.

Het aantal mannen zal zo tussen 5 en 8 man zijn geweest maar helaas waren er veel inactieve mannen m.a.w. er werd weinig geneukt maar veel gekletst met elkaar waardoor de geiligheid ver te zoeken was. Gelukkig was er nog een man die ook veelvuldig op het strijdtoneel aanwezig was zodat we beiden de dames maar moesten bezighouden. Michaela is dus een mooie meid maar af en toe is ze, naar mijn mening, iets teveel met andere dingen bezig. Een beetje dollen is natuurlijk niet erg maar het moet niet de overhand krijgen of te lang gaan duren. Ze is verder wel spontaan en in voor een geintje en tijdens de sex trekt ze regelmatig een geil gezicht. Ook houdt ze wel van harde sex want ze pakte me beetje en voerde het tempo flink op. Ze zei nog dat ik nogal veel contact met haar buik maakte maar daar houd ik juist van want dicht op elkaar in de missio vind ik het lekkerst :)

Conclusie: zal zeker nog eens terugkeren maar deze party welke helaas niet plaatsvind in het weekend maar alleen op een woensdag en/of donderdag.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Mooi relaas, Robbie.Wanneer is de volgende party?
Heb je de link naar de advertentie?

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
THX Robbie
21 juni kan ik spijtig genoeg niet. Hopelijk doet ze het nog eens op 28/6. Dan zou het me wel lukken. Nadien zal het afwachten zijn of zulke parties nog zullen doorgaan in Duitsland met de nieuwe wet.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Wees maar niet bang kraassy. Van de Theke vernomen dat het gewoon door blijft gaan maar dan zonder de aanduidingen die dan tegen de nieuwe Duitse prostitutiewet indruisen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Michaela treedt vaak op en ik weet dat ze "hemmungslos" ist m a.w. je kunt haar nzc en volspuiten. Van de andere dames die komen al dan niet samen met Michaela weet je niet waar je aan toe bent want over de telefoon of via de mail wil/durft de theke niet te zeggen of het nmc of nzc betreft uit vrees sinds de verscherpte Duitse prostitutiewet per 1/7. Ik kreeg als antwoord: einfach vorbeikommen.

Terug
Naar boven