sexshop LSD - Berlin

dannydonker

Toogplakker
18 jun 2016
98
36
gisteren nacht zo rond 2am een rondje rond LSD gedaan via Kurfürstenstraße, Bülowstraße en Frobenstraße in Berlijn. Dat waren straten die ik hier op het forum had gevonden. Rond LSD werd ik meerdere malen aangesproken door tippelende dames. Bijna allemaal kleine dames die eerst vragen of je zin hebt in gezelligheid, en al gauw komt voorstel tot pijpen voor 20, of pijpen/neuken voor 40 (Sommigen verdubbelen de getallen, na gelang ze er mooier uitzien), Sommige ogen heel mooi, jong, en anderen zijn kleine dikke dames op leeftijd. Voor ieder wat wils, zeg maar. En omdat ik hier al het e.e.a. had gelezen, wist ik al zo'n beetje hoe het er aan toe zou gaan, maar ik hield me van den domme. OP 'Alles Ohne' (AO) zeiden de meesten in eerste instantie dat dat niet kon, maar na doorvragen was het bij de meeste Oostblok dames (veel Roemenen) wel mogelijk. 50 euro pzc/nzc. In 1 van de cabines van sexshop LSD welliswaar. Je stopt daar na binnenkomst 5 euro in zo'n cabine waar ik met de dame die ik op straat had opgepikt en je kan uit 3 sexfilms kiezen terwijl zij me ging pijpen. Ik vroeg of ik haar borsten mocht zien en aanraken, maar dat koste opeens 20 euro extra. Niet gedaan. "en niet in mijn mond klaarkomen" werd regelmatig gezegd. Neuken was broek beetje opzij en steek em er maar in op doggystyle. Ook hier "niet in me klaarkomen" MIjn dame was droog en nauw en dus viel het neuken tegen. Ze nam wel de moeite om me daarna klaar te pijpen/ af te trekken. DE nodige tissues zijn aanwezig en daarna is het "doei" en liep ik de cabine en de sexshop weer uit. 50 euro armer en een ervaring rijker.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik denk dat het toch niet zo comfortabel is,neuken in een kleine cabine van een sexshop.
Dan is het in Brussel toch een beetje "aangenamer" om een straat dvp op te pikken.
Daar gaan ze tenminste met jou naar een hotelkamer.
Maar ja ,dan moet je er natuurlijk nog de kost van de kamer bij rekenen.
En op de koop toe,als ze dan ook nog eens beginnen te zeggen,niet in mij klaarkomen of in mijn mond,dan den ik dat het sop de kolen niet waard is.
Maar natuurlijk,als het verstand in onze broek zit

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
In Brussel loopt niet veel meer te tippelen met uitzondering van bejaarde chineesjes en dikke Marokkaanse en Roemeense milfen

Terug
Naar boven