Sexslavinnen - (Circle Club) Schoten

Fredje

Toogplakker
27 jun 2017
30
1
Hallo iedereen,

Ik vroeg mij af er iemand ervaring heeft met de sexslavinnen gb in Circle Club. Ik ben er eenmalig geweest en heb toen geen nzc gezien, als ik de foto's van het laatste feestje zie (https://www.sexslavinnen.eu/Foto-s.html) dan wordt er daar blijkbaar wel zc geneukt. Ook de beschrijving op de site laat ruimte voor interpretatie: neuken is mc, pijoen zonder...,en er bestaat altijd kans op iets meer.

Als iemand recente info heeft hoor ik het graag, en dan probeer ik op donderdagavond ruimte te maken in mijn planning.

@Moderator : ik heb gezocht maar kon nergens een topic vinden dus denk ik dat dit de juiste plaats is, zoniet mijn excuses en verplaats je maar.

Dromer2

Toogplakker
7 apr 2018
119
116
Ergens word het wel benoemd.
Voor echt NZC moet je daar niet heen, wij komen er ook wel en iedereen pakt toch wel standaard een condoom, zeker bij de slavinnen.
Je kan geluk hebben maar de standaard is met condoom.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Sexslavinnen te Schoten is een leuke bedoening, vooral om te spelen met de koppels. En daar is het moeilijk nzc omdat er steeds meerdere mannen willen meedoen, en als die dat zien willen ze ook nzc. Eentje zonder cd vinden ze mss wel leuk, maar meerdere...?
Het team speelt sowie mèt cd.

Terug
Naar boven