Sexy Eli, Vereinsstraße 27, Krefeld

Krefelder

Toogplakker
26 sep 2016
43
1
Ik was eerst naar de Oppumerstraße 6 gegaan om Nicki te bezoeken. Maar anders dan eerder deze week had ik nu geen geluk. Er werd niet open gedaan bij Weiss. Ik heb nog een 30 minuten rond gelopen en het nogmaals geprobeerd, maar geen resultaat. Misschien was het het vroege tijdstip, ik was er rond 11 uur. Misschien was ze bezet.
Ik had echter niet heel veel tijd, dus naar de Vereinsstraße nr. 27 gelopen, om daar Sexy Eli te bezoeken. Ik had goede berichten over haar gehoord, dus ze leek me wel een bezoekje waard. Bovendien was het nog steeds vroeg en Eli adverteert dat ze vanaf 9 uur s'ochtends ontvangt. Aangebeld en naar boven, waar Bulgaarse Eli zelf open deed in een sexy jurkje. Voor de liefhebbers van wat voller heeft ze best een mooi figuur, ze is in elk geval voller dan op de foto op sexdo. Ze heeft verder een vriendelijk, rond gezicht, maar wel wat doorleefd, zo ontbreken enkele hoektanden. Ik schat haar begin dertig, ze adverteert met 25.
Zoals ik al gehoord had, vroeg ze 50430 en 100460 en 30 euro extra voor AO. Bij die 30 euro zit dan wel ook anaal inbegrepen en reinspritzen geen probleem. Ik heb voor een uurtje all-in gekozen, want ik had ook wel zin in anaal.
Nadat ik me had kunnen wassen, ontving ze me op bed. Ze begon gelijk hartstochtelijk te kussen, wat al snel over ging in tongzoenen. Dat deed ze best goed. We hebben best een tijdje liggen knuffelen en kussen, wat erg prettig was. Daarna begon ze me te pijpen, dat deed ze redelijk goed zeg maar 7 uit 10. Niet echt een super goede pijp sessie, maar wat wel leuk was, was dat ze het pijpen regelmatig afwisselde met lekker zoenen, daar houd ik wel van !
Regelmatig ook lekker pussy-sliden, tijdens zo een zoen-sessie. Natuurlijk gleed hij er op een gegeven moment in en toen heeft ze me werkelijk heerlijk bereden. Dat deed ze echt super goed, lang en met veel variatie. Die meid heeft een behoorlijk uithoudingsvermogen. Overigens was ik, gezien het tijdstip, waarschijnlijk wel de eerste klant van de dag. Dat kan ook gescheeld hebben natuurlijk. Hoe dan ook het was geweldig !
Nadat ze flink lang zo was doorgegaan (ik heb werkelijk enorm genoten), uiteindelijk diep tong zoenend in missio de klus afgemaakt. Nadat ik haar had volgespoten nog even lekker zo blijven liggen, zoenend. Nadat we beiden de boel een beetje hadden schoongemaakt, zag ik op de klok dat we nog een kwartiertje hadden.
Ik wist dat het mij niet zou lukken zo snel weer een erectie te krijgen, na die enorme ontlading. Dus van de voorgenomen anaal sessie in de tweede ronde, zou niets terecht komen. Dat ook tegen haar gezegd. Ze stelde voor om mij een lekkere massage te geven. Dat hebben we toen gedaan. Ze masseerde overigens vrij goed, lekker stevig. Daarna toch nog wat liggen zoenen en knuffelen en uiteindelijk het pand toch wel iets meer dan een uur na mijn binnenkomst pas verlaten.
Het was een erg goede sessie bij een leuk meisje, hier kom ik terug.

https://sexdo.com/53799
53799.png

Terug
Naar boven