SGParties Wachtendonk vlakbij Venlo (NL) 10 mei 2025

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Hallo allemaal,

Zaterdagmiddag is de gangbang in Wachtendonk ( net over de grens bij Venlo) . Wie gaat er nog meer er is nog plek voor vervoer.

Alex
Hey Alex,

Ik probeer ook te komen, al zal het iets later zijn, zo rond 13:30 denk ik. Linda en Claire wil ik niet missen!! Ik zie je.

Gr. Willem

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo keetje,
Wordt gezellig morgen 😊😊

Hallo Roimok,
Goed lezen het is net over de grens en dus in Duitsland 🇩🇪.
Er zijn dan uiteraard meer Nederlanders en Belgen dan Duitsers

Gr Alex

MartijnG88

Toogplakker
13 jul 2019
191
74
Sofie haakt wel vaker op het laatste moment af volgens mij...
Begrijp niet zo goed waarom ze zich dan nog steeds blijft opgeven voor die feestjes

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Net terug uit Wachtendonk, jongens jongens wat was het daar druk. Ik was er pas laat (13:30) maar het was bij binnenkomst nog erg druk. Ik was er nooit eerder geweest, maar het is zeker een hele mooie club. Alles heel netjes, keyless lockers, schoon, ook de tuin met zwembad (nu niet open) heel mooi, dus perfect. Echter toch een maar; de actie gebeurde boven in de kamers. Naar mijn mening zijn deze kamers niet geschikt voor een gangbang (te klein), het staat er ramvol, je kunt je kont niet keren. Trappen naar boven smal (tegenliggers) en stijl (2x m'n kuiten geschaafd!) Beneden is echter ruimte genoeg om wat matrassen/bedden neer te leggen, zodat je meer ruimte zou hebben om te bangen. Misschien iets voor de volgende keer. Na 15:00 werd het wat rustiger, zowel met de bezoekers als met de actie, en ben ik ook maar weer vertrokken.

Gr. Kaatje

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ik was er vanmiddag ook.
Inderdaad, kleine kamers propvol met mannen, ik kon in veel gevallen de dame niet terugvinden.
Ik was er rond 12uur en ben 3 uur later weer weggegaan.
Jammer dat de benedenruimte niet gebruikt werd voor wat actie.

Toen ik binnenkwam had ik niet direct begrepen dat er boven de actie was, vond het daarom al wat vreemd beneden. Maar goed, uiteindelijk gevonden.
Ik heb mij vermaakt met Nora, Jolene en Claire. Linda wou ik ook nog wel een rondje mee doen, maar daar was het echt heel druk.

Locatie is prime te bereiken met OV, vanaf Venlo rijdt er een (Duitse) bus naar deze locatie.

Nu even een tijdje relaxen, 3 gangbangs in een week tijd is toch wel veel.

Insem

Snuffelaar
2 okt 2019
11
8
Hier net de deur uit na m'n eerste GB. En ik moet zeggen wat belevenis! Al is het verrassend genoeg ook al heel snel allemaal 'normaal'.

Alles was goed geregeld maar idd erg jammer dat de tuin & zwembad niet open waren op zo'n mooie dag. Dan had het wat meer een spa gevoel gehad.

Ik hoorde bij de late shift, in het begin erg druk idd. Nadat de grote horde weg was kwamen er ook weer dames terug van pauze en was het weer feest. Of ik een vaste GBer zal worden weet ik nog niet maar ik had het niet willen missen!

PS, tip voor de volgende keer: slippers meenemen, geen must maar toch wel fijn

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Ik ben tot het laatste moment gebleven. Ik moet toegeven dat het een erg leuke feest was. De gastvrouw heeft alles gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.

Ik ben nog bij Claire langsgeweest en bood mijn jonkheer aan om te pijpen maar zij gaf met twee wuifgebaren aan date er geen zin in had. Vreemd, ben toen maar weer naar buiten gegaan.

Vervolgens na verscheidene keren de twee verdiepingen te zijn opgelopen. Zonder iets te ondernemen, ik kreeg daar de kans niet toe vanwege de drukte, verder had ik ook nog de knoop niet doorgehakt of ik überhaupt tot actie over zou gaan. Bij nympho Nora zag ik uiteindelijk toch mijn kans schoon, mede dankzij een donkere jongen die mij voor liet gaan. Een pijpbeurt zat er echter niet meer in. Een volgende keer misschien. Wat een leuke, sexy en geile vrouw is dat.

Ik heb toen besloten dat ik het daarbij zou laten. Toch bang om iets op te lopen ofschoon iedereen bij de ingang aan een HIV/symphony test werd onderworpen.

Tot slot nog dank aan @Bartjuh90 en Dave voor de lift.

Al met al een zeer geslaagde dag. Wel heb ik @Sofie en Peter gemist, waar ik eigenlijk voor ben gegaan. Maar Sofie scheen op het laatste moment last van haar darmen te hebben. Hierbij beterschap gewenst.

Ook heb ik Linda lush ontmoet. Helaas heb ik vanwege alle drukte niets met haar kunnen doen. Maar ook dit is een ontzettende leuke meid. Ik heb in het verleden wel eens contact met haar opgenomen om een afspraak te maken, ze ontving volgens mij toen in Dordrecht, maar het is er nooit van gekomen. Naderhand ontving ze nog uitsluitend in België. Voor mij met het OV jammer genoeg te ver weg.

Twee prachtig mooie dames en erg vriendelijk. Waren er maar meer zoals deze twee.

De rest van de tijd niets meer ondernomen.

Gr.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ben ook benieuwd of er veel dames aanwezig waren en de gastdames kwamen die vaak in koppel of gewoon alleen en was het eten goed verzorgd of kun je die beter zelf meenemen?
Ik was gisteren ergens anders maar wil er de volgende keer beslist bij zijn.

Las ook dat er een bus zou gaan vanaf Venlo naar de lokatie. Weet iemand de vertrektijden en lijnnummer? Bvd

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Voor de OV reizigers, mocht er nog eens een feestje op deze locatie zijn.

Vanaf Venlo Busstation rijdt bus SB42 om XX.29 richting Alderkerken.
Uitstappen bij Wankumer Heide, dan is het nog geen 5 minuten lopen.
Terug gaat de bus om XX.17.

De busrit is ongeveer 15 minuten.

Met de VRR-app en EEZY check-in kost dit ongeveer €4,50 per rit.

filosoof

Toogplakker
21 apr 2025
38
117
Ik vond het gisteren een leuk feestje, maar ontzettend druk (zoals wel te verwachten was). Er komen altijd flink wat Nederlanders op de SG parties af, en dan deze lokatie, ja, dat zat er dik in. Jammer was dat het terras nog niet af was, dus we konden niet naar buiten, net nu het weer perfect was. Binnen is het een mooie club, erg ruim beneden, maar boven veel kleine kamertjes, dus vaak vol. En wachten op je beurt. Eten was erg basic, wat worstjes, eitjes, cake en fruit.

Maar, ik heb lekker kunnen seksen, met Laura (hele knappe dame, en ook leuk in de omgang, en lekker geil, niet vies van flink wat sperma), Claire, Nympho Nora, Melli, en twee dames waarvan ik de naam niet weet: een dame met kort donker haar die nogal luidruchtig was, en een dame met middellang golvend blond haar met een Zuid-Duits accent. Het was mijn eerste keer met Nora, wat een leuke vrouw, en ik heb mijn ballen helemaal leeg gespoten in haar.

Verder was Linda Lush er ook, ze deed een aardig Roodkapje strip-act op rolschaatsen, en ze zag er goed uit! Ze liet zich op een kamer ook neuken, met rolschaatsen aan, maar daar was het zo druk dat mijn stijve het af liet weten tegen de tijd dat ik aan de beurt was. Toen maar naar huis gegaan.

Knapste dames overigens waren die blonde achter de bar, en bij de ingang dat meisje dat je je bandje gaf. Het blijft bij fantaseren...

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Nora is inderdaad een leuke vrouw!

En ja, wow, die bardame! Prachtig gezicht en fantastische kleur ogen.

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Mij waren dat meisje, wel overigens iets aan de jonge kant, dat je het rode bandje omdeed en de langharige blonde dame achter de bar ook opgevallen. Mooie verschijningen.

Ikzelf had twee broodjes van huis meegenomen. Niet alleen ben ik erg kieskeurig in de dames waarmee ik sex heb maar ook in het eten. Typisch dus iemand die eerst de kat uit de boom kijkt.

De reactie van Claire blijf ik heel vreemd vinden. Als zij eens wist wat zij naar binnen geschoven kreeg ... Na haar reactie en toen ik dat zag ben ik maar weggegaan. Haar hoefde ik niet meer zo nodig. Wat mij betreft een afrader. En mocht je dit lezen ... laat je onderzoeken.

Verder vindt ik dat er bij binnenkomst er ook een visuele inspectie van de persoon in kwestie zou moeten plaatsvinden van o.a. de huid en de geslachtsdelen. Zo moeilijk is dat niet want ze staan toch al naakt na buitenkomst van de douche Binnenkort ben ik met vakantie maar daarna laat ik mij volledig onderzoeken ongeacht of ik nu ergens last van heb of niet. Excuus voor deze kritische noot maar ik ben ook iemand die geen blad voor de mond neemt en die meestal de waarheid zegt.

Feestje was leuk, bovengenoemde iets minder. Heb het dus ook maar bij één dame gelaten. De performance van Linda Lush met haar Roodkapje strip-act was erg leuk. Ze had tijdens de sex met de mannen continue haar rollerskates aan. Na afloop van het feestje heb ik haar buiten nog gesproken en de rollerskates aan haar overhandigd om in de achterbak van de auto te stoppen.

Nympho Nora is een erg mooie vrouw, bijzondere ogen, maar bovenal zeer aardig. Heb haar naderhand in mijn afschuwelijke Duits ook hartelijk bedankt. Ze vroeg mij waar ik vandaan kwam en dat heb ik haar natuurlijk verteld. Vergeleken bij Claire en hele beademing.

Wat OV betreft zou het voor diegene die in de buurt wonen de optie van de bus wellicht iets zijn voor diegenen die van ver komen echter niet. Het risico dat je strandt is te groot.

Of dit iets voor mij is durf ik na mijn eerste bare GB niet te zeggen. Ook heel teleurstellend vond ik de afwezigheid van @Sofie en Peter . Daar staat tegenover dat ik de vriendelijke Nora heb ontmoet.

Voor diegenen die dit nooit eerder hebben gedaan. Het is een zeeeeeer zware en extreem moelijke stap om zo'n evenement te bezoeken maar ik heb er geen spijt van gehad. Of er een tweede keer komt ... daar ben ik nog niet helemaal over uit. Ik ben meer iemand van 1-op-1 of hooguit 1-op-3. Maar ik laat het jullie t.z.t. wel weten.

Gr

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
@ddenver3

Het OV niet nemen als je van ver komt.
Het risico dat je strandt te groot? Hoe bedoel je dit precies of is de dienstregeling dan niet betrouwbaar?

ddenver3

Toogplakker
30 sep 2023
72
40
Ik reis erg veel met het OV (tram, trein en bus) en helaas moet ik constateren dat de dienstregeling niet betrouwbaar is. Houdt er dus rekening mee als je van ver komt.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
goed. We gaan hier geen complot theorieen doen. En SOA meldingen horen in DAT topic

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
@ddenver3 jij bent dan blijkbaar een groentje in het gangbang-wereldje, maar Claire is dat zeker niet. Zij laat zich sowieso regelmatig testen, net zoals de andere vaste dames in het circuit. Die hebben jouw "verstandige raad" dus echt niet nodig.

Als een dame ergens geen zin in heeft, hoeft ze het ook niet te doen, wat jij daar ook van vindt. Ook niet op een gangbang.

Terug
Naar boven