Desmondregino
Toogplakker
- 22 feb 2021
- 53
- 32
Goed. Ze zoent gewillig bij binnenkomst, scheurt je broek nog net niet uit en begint hard te pijpen, diep ook wel. Sex is fantastisch, heel strak kutje..Hoe vond jij haar in bed?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed. Ze zoent gewillig bij binnenkomst, scheurt je broek nog net niet uit en begint hard te pijpen, diep ook wel. Sex is fantastisch, heel strak kutje..Hoe vond jij haar in bed?
Ik begrijp het deels, maar mijn bank info deel ik niet met een DVP.Deze dame inmiddels 5 keer mee afgesproken, ik kan je vertellen dat de aanbetaling puur is omdat ze aan het begin uren heeft zitten wachten zonder iemand die kwam opdagen.
Nieuwe advertentie, of nouja ze heeft er 5 online haha, maar hierin ook de handelingen, alles zondr condoom heeft ze eruit gelaten maar daar dus meerdere keren meegemaakt:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kom-je-lekker-bij-me-langs-schatje-ik-verwen-je_3282327
Ik ben er dus ook een aantal keren geweest en ja ik heb het zonder gedaan, maar aan het begin gewoon vooraf besproken en nu kom ik gewoon binnen en weet ze het.Hoe weet je dat ze het zonder doet? Ben je in haar klaargekomen?
Ze laat in haar berichten duidelijk merken dat ze het niet zonder doet.
In advertentie staat 1.73m dat is toch niet echt klein?ja ze is zo klein
1.73 is ze, vraag maar en hoor je dat ik gelijk hebIk denk 1.65
Ze is in Rhodos op het momentWeer bericht gestuurd. Kijk er weer naar uit.