Shania / Shaina - Arnhem

Gerrit78

Snuffelaar
25 aug 2025
8
2
Ik voor de eerste keer bij Shania in Arnhem geweest voor een uurtje. Ze ontvangt in een appartement in het centrum van Arnhem. Op zich een redelijke ervaring pijpen was goed met condoom zonder deed ze niet wel om gevraagd maar deed ze niet . Tongzoenen was ook wel redelijk. Beffen mocht wel ze is daar kaal en fris . Neuken was dus ook met condoom ik had er ook niet om gevraagd om het zonder te doen. Ik vind haar poesje wel lekker strak tijdens het neuken dat voelde lekker aan . Haar uiterlijk vind ik redelijk maar ook niet dat ik dacht van wow. Ik denk niet dat ik er nog een keertje heenga ik app haar over een paar weken en dan vraag ik of alles zonder condoom mag en bij een nee dan ga ik er niet meer heen .
Doet ze nog zonder condoom neuken bij degene die er vaker is geweest en haar zonder condoom toen mocht nemen ?

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Bij mij zei ze toen eerste keer pijpen met condoom tweede keer zonder neuken altijd met

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dit bericht is gerapporteerd.
Uit meerdere reacties blijkt dat deze dame niet meer aan nzc doet. Topic graag naar het Archief.

Terug
Naar boven