Shemale Jenniffer

Dhrs

Toogplakker
15 mrt 2024
46
14
Goedemiddag mede wandelaars.
Kent iemand haar toevallig? Ik zag dat ze iedere 2 en laatste vrijdag van de maand een gangbang hield in club La Robina in Leeuwarden. Maar nu is die club dicht en kan ook niks mee van haar vinden, laat staan of die club weer open gaat.

Baresexduivel

Toogplakker
21 jul 2019
25
28
Goedemiddag mede wandelaars.
Kent iemand haar toevallig? Ik zag dat ze iedere 2 en laatste vrijdag van de maand een gangbang hield in club La Robina in Leeuwarden. Maar nu is die club dicht en kan ook niks mee van haar vinden, laat staan of die club weer open gaat.
jenniffer staat ook op sexjobs met telefoonnummer......

appiejwz

Toogplakker
6 apr 2020
26
36
Heb haar 1 op 1 jaren bezocht in Eindhoven, minder vrouwelijk dan op de foto's maar wel goede date waarbij ze hard werkte voor haar geld en recht toe recht aan alle aangevinkte opties deed voor destijds 70 voor een half uur (5 jaar terug) haar vriend belde haar in het Roemeens/hongaaeee en ze pijpte mij gewoon door, ben wel benieuwd hoe ze er tegenwoordig uit ziet.

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
33
Ik heb haar paar maanden geleden heerlijk bare geneukt. Ze ontvangt bij en samen met een oudere dame met immens grote borsten. Beide bare geneukt voor 250 eu.

Dhrs

Toogplakker
15 mrt 2024
46
14
Ik heb haar paar maanden geleden heerlijk bare geneukt. Ze ontvangt bij en samen met een oudere dame met immens grote borsten. Beide bare geneukt voor 250 eu.
Wil je hier jouw ervaring delen?
Hoe was die dame? Heb je ook een foto/link. Ben nu wel erg nieuwsgierig 👀

Robby1000

Toogplakker
27 sep 2023
45
33
https://www.sexjobs.nl/lhbtqi/make-your-party-with-jennifer_1972846

Ze ontvangt bij een oudere dame(Aletta), eind 50, begin 60,, die zelf ook erg geil is. Terwijl ik met haar bezig was bleef Jennifer wat afzijdig tot ik haar zij mij te pijpen. Dit deed ze lekker terwijl ik Aletta vingerde en dr dikke tepels zoog.
Aletta is neukbaar in kont en ass en pijpt ook lekker.
Ik heb ze uiteindelijk om en om in hun kontjes geneukt.
Geen rubbers gezien.
Geile date voor 250 eu.

Dhrs

Toogplakker
15 mrt 2024
46
14
https://www.sexjobs.nl/lhbtqi/make-your-party-with-jennifer_1972846

Ze ontvangt bij een oudere dame(Aletta), eind 50, begin 60,, die zelf ook erg geil is. Terwijl ik met haar bezig was bleef Jennifer wat afzijdig tot ik haar zij mij te pijpen. Dit deed ze lekker terwijl ik Aletta vingerde en dr dikke tepels zoog.
Aletta is neukbaar in kont en ass en pijpt ook lekker.
Ik heb ze uiteindelijk om en om in hun kontjes geneukt.
Geen rubbers gezien.
Geile date voor 250 eu.
Klink als een geslaagde date👌. Denk dat ik maar eens ga kijken of ik een plekje kan vinden in de agenda voor een afspraak met hun😍.
Ontvang zij alleen of geeft zij ook? Vind het heerlijk als ik in ditgeval de middelste ben😇😉😁

Terug
Naar boven