Shemale/trans/ladyboy/transgender: yes, please- Travo: no please bah

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Sinds mijn slechte ervaring van gisteren, zie recensie, heb ik besloten om toch maar nooit meer een travo te daten (pay of non-pay). Hoe denken jullie hierover? Ik bedoel mannen met pruik en lingerie vind je overal online en zijn meestal gratis. Ik zal dus geen travo's betalen in de toekomst voor sex. Alleen echte transen, shemales, ladyboys en transgenders (mannen die sterk vervrouwt zijn) nog. Ik vind travo's ook niet aantrekkelijk, ik kan geen video's hiervan zien terwijl ik zot ben van de echte dames haha. Vroeger positieve goede dates gehad met shemales en transgenders daarom weet ik wat ik wil.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi Alproz,

Ik had op je recensie een reactie geplaatst, puur gericht op de sekswerker. Wat je daarin mist, is dat ik het rot voor je vind, dat je een slechte ervaring rijker bent.

Het is algemeen bekend dat sekswerkers verfraaide foto's (inclusief foto's van bijvoorbeeld 10 jaar terug) bij hun advertenties plaatsen en helaas zijn sommige travestieten daar kampioenen in. En dan valt het erg tegen dat ze erg mannelijk zijn. Het aanbod is er en we kunnen ervan uitgaan dat er liefhebbers zijn van betaald contact met een travestiet. Ik doe daarom enkel onbetaalde dates met travestieten.

Mijn geaardheid is namelijk vrouwelijk gericht bi. Vrouwelijkheid is voor mij belangrijker dan het geslacht. Een man met veel vrouwelijke kenmerken "femboy" daar had ik ook ooit een heerlijke date mee gehad. Jong volwassenen is dan meestal hun voordeel en dat zijn types waarvan je het werkelijke geslacht niet van herken.

Vrouwen die mannelijk zijn en of een strap on dildo gebruiken, daar ik net als met mannen niks mee.

Met transen ben ik top of versa en alleen zij kunnen mij neuken als ik ze ook kan neuken. Mijn gedachte daar over is best verwarrend. Ik zie ze meer als vrouwen maar dan zonder vagina en met een pik.

Ik denk dat wandelbroeders met de transgender best wel verschillend kunnen zijn.

Cumgiver

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Transgenders zijn ook aantrekkelijk als ze een vrouwelijke stem (zelfs licht) en uitstraling hebben, paar nonpay-dates gehad. Tja, op internet zijn meestal de superversies van transen en ladyboys te zien die soms mooier zijn dan sommige vrouwen qua gezicht en lichaam (die kontjes amai). Ik blijf zoeken maar ben veel kieskeuriger vanaf vorige date.

Terug
Naar boven