Shit!

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Pattaya, Thailand. Een warme namiddag in juni 2009. De laatste dag van mijn vakantie.

Ik lig samen met mijn favoriete Thaise meisje (van die vakantie althans) op het enorme kingsize bed in mijn hotelkamer. Ongeveer twee weken daarvoor had ik haar opgepikt van Beach Road, de drie kilometer lange weg langs het strand van Pattaya die ook wel de Coconut Bar wordt genoemd. In die tijd was deze 'openluchtbar' nog een uitstekende plek voor ons wandelaars om een aantrekkelijke en betaalbare freelancer te vinden. Tientallen zo niet honderden meisjes zaten er zowel overdag als 's avonds op de bankjes, of liepen wat heen en weer langs het strand, vaak gearmd met een paar vriendinnen, in afwachting van een klant.

Inmiddels zijn de bankjes al lang weggehaald, in een armoedige poging van het stadsbestuur om deze – voor Thaise begrippen – veel te openlijke vorm van prostitutie de kop in te drukken, en is Beach Road niet meer wat het geweest is. Er wordt weliswaar nog steeds getippeld, maar vrijwel alleen nog 's avonds, en de kwantiteit en kwaliteit van de meisjes is aanzienlijk gedaald.

Hoe dan ook, Ploy, het meisje waar ik mee op bed lag, was helemaal mijn smaak. Slank en klein van stuk (ongeveer 1 meter 55), met een lief koppie, een beetje verlegen, en slechts 22 jaar oud. Echt een little spinner, zoals de wandelaars in Thailand en andere landen in Zuidoost-Azië dit type meisjes noemen. Ik had haar heerlijke, strakke kutje al vele malen volgespoten in de afgelopen paar weken, en was van plan om dat op deze laatste dag van mijn vakantie nog minstens één of twee keer te doen.

Nadat Ploy me lekker op sterkte had gepijpt en ik haar uitgebreid had gebeft, draaide zij zich om zodat we op z'n hondjes verder konden gaan. De eerste paar minuten neukte ik haar nog voorzichtig met mijn keiharde paal, aangezien ik behoorlijk fors geschapen ben, maar toen Ploy's kutsappen eenmaal rijkelijk vloeiden kon ik flink doorstoten. Wat dat betreft kunnen die kleine Thaise dametjes vaak verrassend veel hebben.

Na een minuut of vijf vroeg ik of ze weer op haar rug wilde gaan liggen. Op z'n hondjes is best lekker op z'n tijd, maar in de missionaris vind ik een kutje meestal beter aanvoelen. Ik penetreerde haar opnieuw, maar deze keer niet zo voorzichtig omdat ze nou eenmaal al gewend was aan mijn grote paal. Dacht ik…
Toch haalde Ploy opeens diep adem en zwaaide ze heftig met haar armen. Ook zag ik een lichte paniek in haar ogen. Ik begreep niet meteen wat er aan de hand was, totdat ik naar beneden keek en zag dat ik in het 'verkeerde' gat zat. Ik had mijn pik per ongeluk in haar kontje gestoken (ik zweer het, het ging echt per ongeluk!). En omdat ik het niet zo rustig had gedaan, zat hij er al voor de helft in.

Ploy had echter geen kik gegeven, niet eens een schreeuw of een gilletje, dus ik dacht: "Nou ja, hij zit er nou al in, dan kan ik net zo goed doorgaan". En zoals ik al eerder zei: die Thaise dametjes kunnen vaak verrassend veel hebben, hoe klein ze ook zijn. Maar God straft direct, of in dit geval Boeddha. Nadat ik een paar keer rustig heen en weer was gegleden in dat heerlijke strakke kontje, drong er opeens een penetrante geur in mijn neusgaten. Waar kwam dat in hemelsnaam vandaan? Ik had echter al snel een donkerbruin vermoeden en dacht: "Oh shit!". En dat was het inderdaad. Toen ik mijn leuter terugtrok, zat deze van de eikel tot aan mijn ballen onder de bruine smurrie. Gadverdamme!

Ik moest bijna kokhalzen van de stank en rende meteen naar de badkamer (echter niet te hard, want dan zou ik misschien gaan spetteren). Daar heb ik met veel zeep - heel veel zeep - mijn pik weer schoon gekregen aan de wastafel. Intussen was Ploy stilletjes en met een rood hoofd onder de douche gekropen.
Toen ik terugkwam in de kamer trof ik diverse bruine plekken aan op de lakens, die ik met een washandje en zeep zo veel mogelijk heb getracht te verwijderen. Tevens heb ik het raam wagenwijd opengezet, ondanks de hitte buiten, maar na een half uur stonk het nog steeds enorm naar stront. En naar uitlaatgassen, want de lucht in Pattaya is nou niet bepaald schoon.

Het moge duidelijk zijn dat de lust tot neuken ons allebei was vergaan, maar gelukkig moest ik al snel weg voor de terugvlucht naar Nederland. Bij het uitchecken was ik bang dat ze mij, na het controleren van de kamer, de besmeurde lakens in rekening zouden brengen, maar dat deden ze niet. Strontvlekken gaan er tenslotte wel uit bij hoge temperatuur. Ploy zat intussen op een bank in de lobby vrolijk met een vriendin te kletsen op haar mobieltje, en deed alsof er niets was gebeurd. Typisch Thais.

Maar eenmaal in het vliegtuig kwam mij iedere keer als ik naar de wc moest en mijn leuter uit mijn broek haalde, nog steeds een lichte strontgeur tegemoet. Die was pas twee of drie dagen later helemaal weg

snorrie71

Toogplakker
28 nov 2023
220
281
Dit is wel zwaar overdreven.. neuk heel veel anaal.. zeker kan er wat meekomen, maar dagen later de reuk nog ruiken...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Het is inmiddels alweer lang geleden, maar twee dagen was het zeker. Je moet bedenken dat mijn pik echt volledig onder de stront zat, omdat de jongedame kennelijk (bijna) moest poepen.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Het is inmiddels alweer lang geleden, maar twee dagen was het zeker. Je moet bedenken dat mijn pik echt volledig onder de stront zat, omdat de jongedame kennelijk (bijna) moest poepen.

je dient je piet wel te wassen met zeep hé ;)

Terug
Naar boven