Shury

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Heeft iemand haar nummer per pb, voor haar zou ik er naartoe vliegen dat maakt me nou helemaal niks uit

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Ik vind het ook een hele leuke vrouw. Ben benieuwd hoe ze er nu uitziet. Moet toch al 7 jaar geleden zijn.

pcb3359

Toogplakker
19 okt 2018
43
8
Ik ook wel interesse om ze te gaan bezoeken kan je delen hoe we haar kunnen kontakteren ? Thks Serge

31 aug 2016
1.194
112
ze wilde uit het wereldje

En dat is ze !
Maar toch zijn er die haar zo weer terug in de shit zouden trekken .
Die filmpjes en de gangbangs zijn het resultaat van overmatig coke gebruik en 1 vernietigde zelfwaardering.

Heb haar zelf meegemaakt dat ze tijdens de gangbang haar neus ging poederen .
Heb het meegemaakt dat ze niet anaal wilde 5 minuten later moest ze de grootste pik in haar kont en de rest mocht haar kutje afhangen.

Wees blij dat deze meid deze shit achter zich heeft kunnen laten .

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
En dat is ze !
Maar toch zijn er die haar zo weer terug in de shit zouden trekken .
Die filmpjes en de gangbangs zijn het resultaat van overmatig coke gebruik en 1 vernietigde zelfwaardering.

Heb haar zelf meegemaakt dat ze tijdens de gangbang haar neus ging poederen .
Heb het meegemaakt dat ze niet anaal wilde 5 minuten later moest ze de grootste pik in haar kont en de rest mocht haar kutje afhangen.

Wees blij dat deze meid deze shit achter zich heeft kunnen laten .
En ze kreeg problemen met jeugdzorg, door haar manier van geld verdienen waren er wat tips binnen gekomen en roef weg was ze, ik ben blij dat ik daar financieel aan bij heb kunnen dragen, ze kocht een ticket had geld om daar iets te huren en te starten, prima en tot nu toe houdt ze vol.

31 aug 2016
1.194
112
Wat wordt er weer flink geouwehoer.!!
Heb tanisha en shury beide de afgelopen maand kwaad op de app gehad ..
beide zijn via hun sociale media geconnect door 1 verlinker die hun vertelde dat er over hun word geschreven op dit forum .

Daar waren beide dames niet van gecharmeerd.
Het heeft mij flink wat voeten in aarde gehad om hé weer recht te breien

31 aug 2016
1.194
112
Sorry voor diegene die met shury of tanisch in contact willen komen .
Ga niet mij om hun gegevens vragen .
Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om zelf in de inner cirkel te blijven.

Terug
Naar boven