Side Turkije ervaring massagesalon?

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Aantal jaren geleden stonden er in Side in het centrum (Side, Kazım Karabekir Cd.) regelmatig op de hoeken van de straat rondom het Selge Hotel Oost Europese / Russische meiden die voor 100 euro een uurtje lol wilde maken incl. kamer huur van een goedkoop hotel er vlakbij.

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Geen dames aangetroffen op boven genoemde locatie.
De dame in de Haman voorzichtig geprobeerd maar helaas.

eagelke

Toogplakker
29 jan 2019
99
27
Als ik je een tip mag geven: leg contact met de werknemers van je hotel of een café ofzo. Badmeesters en obers komen vaak een paar maanden in jouw hotel werken maar zijn meestal afkomstig vanuit het binnenland. Zij gaan op hun vrije dagen de stad in en weten heus wel waar ze moeten zijn voor vertier. Als je een goede band opbouwt met de Turken, zullen zij je zeker helpen met de zoektocht naar de "fahişe". (of 'bitch', zoals mijn maten in Turkije het noemen) en het onderhandelen over de prijs. Als je zelf op zoek gaat: gegarandeerd betaal je meer en krijg je de 'toeristenbehandeling'.
Blijf weg van de winkeliers en taxichauffeurs. Zij gaan hun deel willen en je dus naar adressen brengen waar ze wel raad weten met toeristengeld.

Vlak voor Corona in Alanya een fijne avond gehad met 2 badmeesters die me een rondleiding gaven in de achterbuurten van de stad.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Een all incl hotel nemen, waar veel russen komen, als man lief rond de middag out is door de drank kan je met t vrouwtje aanpappen, gooi er wat drankjes tegen aan (all incl dus kost niks) en have fun

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Ervaring mee?
Probleem is alleen dat er ook bekende bij zijn… in het hotel moet ik dus een beetje oppassen (behalve als ik bij de massage/Spa ben dan alleen)

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
In de hamam waren geen mogelijkheden. Geprobeerd maar toen kreeg ik ineens een andere dame die kwam masseren.
samengevat: geen kans in hamam in het hotel

Terug
Naar boven