Silvana (o.a. Lolla, Jessica) - Roosendaal

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
Wie weet waar deze dame is gebleven.

Heeft een aantal accounts gehad op Sexjobs in de omgeving Roosendaal.
Helaas heb ik geen telefoonnummer van haar, zodat ik haar niet meer kan benaderen.
Op Sexjobs is ze ook al geblokkeerd, of in elk geval weg.

Wie o wie kan mij helpen? Zij is een meid van ongeveer 1.60-1.65, brunette.

Stuur mij aub een PB met haar gegevens. Zij is namelijk ongelooflijk lekker.

Adrian

Snuffelaar
3 jun 2024
24
16
Ik ken wel een Vanessa uit Roosendaal, die is ook verdwenen. Zou haar ook heel graag nog eens willen doen. Wellicht dezelfde dame; ze was idd van die lengte.....eerst redelijk gevuld, later is ze best veel afgevallen. Ze had net zo'n accentje sls die muts van Andy v/der Meijden

Adrian

Snuffelaar
3 jun 2024
24
16
Had ze twee hondjes of niet.....?Naar mijn weten is ze gestopt, misschien is ze onder de radar nog steeds aktief; ze had nl.wel wat gezeik gekregen vanwege je weet wel.....
Maar deed ze ook zonder.....damn dat wist ik niet; had haar graag een keertje "au naturel" gedaan.....😇

indopik

Ervaringsdeskundige
15 mei 2018
271
129
ik heb haar alleen in een cardate gehad, niet prive.
hopelijk heeft iemand een telefoonnummer van haar, zodat ik contact kan opnemen.

wil haar zeker weer eens doen en ja, ze deed/doet nzc dus wil gewoon heerlijk dat kutje weer volspuiten.

Adrian

Snuffelaar
3 jun 2024
24
16
Normaal deed ze op de eerste date alleen maar car- en buitendates zei ze me bij het eerste contact......maar om de een of andere reden mocht ik toch gewoon bij haar thuis komen vanaf de eerste x. Had ze een paar tattoo's dat je je kunt herinneren?

Terug
Naar boven