Simona - Oldenburg (en vele andere)

Balzaque99

Toogplakker
20 dec 2023
134
103
Dame reist continu, ik had haar in Oldenburg getroffen.

https://intim.to/de/tel/0152-14033544/

Met wat gemengde reviews op Duitse fora een vluggertje gedaan zoals ik eigenlijk altijd doe bij een eerste bezoek. Op die fora wordt beschreven dat ze al jaren actief is op vele plekken en de tendens was dat het de laatste jaren vaak geen NZC meer was en qua service wat slechter. Ik waagde het erop en €50 gegeven en we lagen al snel naakt op bed.

Dame is vriendelijk en heeft mooi lijfje. Zeker niet dik maar wel een beetje mollig (zelfs dat klinkt erger dan het is, ze heeft gewoon een heel normaal gezond lijf). Haar tietjes zijn prachtig! Net alsof ze sinds haar 18e niet veranderd zijn.

Pijpen deed ze super sensueel met langzame halen en precies zoals ik het graag heb! Geen handen en met veel gevoel. Heerlijk! Ze wist niet hoe ze in het Engels moest zeggen dat CIM niet mocht maar dat had ik zeker niet verwacht voor dit bedrag. Dus terwijl ze moeite had dit uit te leggen kon ik op mijn steenkolen Duits "nicht im mund spitzen" zeggen en was ze blij, bijna opgelucht, dat ik haar snapte.

Wat ik ook niet had verwacht is dat toen ze lekker op dr rug ging liggen en ik tussen haar benen zat ik niet alleen met m'n pik over dr kutje en clitje mocht wrijven maar toen ik een beetje druk zette om naar binnen te gaan ze erin mee ging. Ze hield het condoom vast maar toen ik haar vragend aankeek volgde een mini knikje en ging de condoom weer op het nachtkastje.

Lekker in missio en daarna Doggy geneukt in een lekker warm en schoon kutje wat ik goed volgespoten heb.

Terug
Naar boven